تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1403 - 17:07
17 بازدید
کد خبر : 292924

یک دستگاه وی ای آر جدید وارد ایران شد

یک دستگاه وی ای آر جدید وارد ایران شد

به گزارش “ورزش‌سه”، پانزدهم شهریورماه اولین بازی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود و شاگردان امیر قلعه‌نویی به دلیل مهیا نبودن شرایط میزبانی در ورزشگاه آزادی و سپس وضعیتی که چمن نقش جهان پیدا کرد، چاره‌ای جز میزبانی در فولادشهر پیدا نکردند. حامد مومنی، معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال در

به گزارش “ورزش‌سه”، پانزدهم شهریورماه اولین بازی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود و شاگردان امیر قلعه‌نویی به دلیل مهیا نبودن شرایط میزبانی در ورزشگاه آزادی و سپس وضعیتی که چمن نقش جهان پیدا کرد، چاره‌ای جز میزبانی در فولادشهر پیدا نکردند.

حامد مومنی، معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال در ویدئویی درباره این موضوع صحبت کرده و گفته است:« نمایندگانی از فیفا و ای اف سی در این مسابقه حاضر خواهند بود. ست دستگاه وی ای آر هم از سوی AFC به ایران ارسال شده که به امید خدا این بازی با این فناوری برگزار شود.» 

گفتنی است تیم داوری دیدار ایران و قرقیزستان از ژاپن هستند. یوسوکه آراکی به عنوان داور وسط و «جون میهارا» و «کوتا واتنبه» به‌عنوان کمک‌های وی از ژاپن این بازی را قضاوت می‌کنند. ریو تانیمتو نیز به عنوان داور چهارم برای این مسابقه انتخاب شده است.باید دید داوران ویدئویی این مسابقه چه کسانی خواهند بود.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn