تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 شهریور 1403 - 3:25
25 بازدید
کد خبر : 293468

۸۵ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت می شود – آفتاب نو | اخبار ورزشی

۸۵ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت می شود – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین عطایی عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان و پیش کسوتان نمونه جهاد کشاورزی قزوین اظهار کرد: امروز و به مناسبت هفته دولت ۵۴ طرح کشاورزی در استان قزوین به بهره برداری رسید. وی با بیان اینکه در یک سال اخیر آرامش خوبی در حوزه

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین عطایی عصر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان و پیش کسوتان نمونه جهاد کشاورزی قزوین اظهار کرد: امروز و به مناسبت هفته دولت ۵۴ طرح کشاورزی در استان قزوین به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر آرامش خوبی در حوزه کشاورزی بود و مشکلی در عرصه نهاده های دامی نداشتیم، ادامه داد: در عرصه گندم قزوین رکورد تولید خود را شکست و با ۲۵ درصد رشد، ۹ درصد از میانگین کشوری پیشی گرفت.

رییس جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه در حوزه کیفیت نیز شاهد تولید گندم با کیفیت در استاان قزوین بودیم، تاکید کرد: کاهش سن گندم باعث افزایش کیفیت شد.

وی با بیان کرد: با دستور معاون رئیس جمهور مطالبات گندم کاران به زودی تا ۸۵ درصد پرداخت خواهد شد تا بخش عمده ای از بدهی ها در این حوزه نیز رفع شود.

عطایی در پایان از قیمت گذاری مرغ و تامین نهاده های دامی در آینده ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با استقبال خوبی روبرو نمی شود و باید برای این حوزه فکری جدی کرد.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn