تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 شهریور 1403 - 6:38
33 بازدید
کد خبر : 293592

طلسم شکنی هفت ساله بارسلونا توسط فلیک | اخبار ورزشی

طلسم شکنی هفت ساله بارسلونا توسط فلیک | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسا فصل را خوب شروع کرده در حالی که هم مصدومان زیادی دارد و هم نتوانسته جز دنی اولمو خرید بزرگ دیگری انجام دهد. بخش مهمی از این موفقیت را باید به پای هانسی فلیک نوشت. مربی آلمانی با ایده‌هایی روشن و با استفاده درست

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بارسا فصل را خوب شروع کرده در حالی که هم مصدومان زیادی دارد و هم نتوانسته جز دنی اولمو خرید بزرگ دیگری انجام دهد. بخش مهمی از این موفقیت را باید به پای هانسی فلیک نوشت. مربی آلمانی با ایده‌هایی روشن و با استفاده درست از استعداد‌های لاماسیا تا اینجای فصل سه برد متوالی برای بارسا کسب کرده و این تیم را صدرنشین لالیگا کرده است.

سه برد مشابه ۲-۱ برابر والنسیا، بیبلبائو و رایووایکانو که در دو تای از این بازی‌ها گل اول را دریافت کرد و سپس جواب داد. بارسا از سال ۲۰۱۷ و با هدایت ارنستو والورده نتوانسته بود دو بازی اول بیرون خانه خود را برنده شود. والنسیا و رایو در فصل جاری و در خانه خود قربانی بارسای فلیک شده اند. همچنین بارسا با فلیک برای نهمین بار در ۲۵ سال اخیر توانست هر سه بازی ابتدای فصل را برنده شود. رکورد برای تاتا مارتینو است که در فصل ۱۴-۲۰۱۳ هشت بازی ابتدای فصل را پیروز شد. فلیک می‌تواند به این رکورد برسد؟

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn