تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 شهریور 1403 - 8:12
14 بازدید
کد خبر : 293653

بیش از ۲.۳ میلیون زائر اربعین حسینی از مرزهای خوزستان تردد داشتند

بیش از ۲.۳ میلیون زائر اربعین حسینی از مرزهای خوزستان تردد داشتند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین – خوزستان، براساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از شانزدهم مرداد ماه تا ۶ شهریور ماه ۱۴۰۳، تردد ۲ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۳۱۸ زائر در مرزهای شلمچه و چذابه برای شرکت در راهپیمایی بزرگ و میلیونی اربعین حسینی ثبت شده است.   در بازه زمانی

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین – خوزستان، براساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از شانزدهم مرداد ماه تا ۶ شهریور ماه ۱۴۰۳، تردد ۲ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۳۱۸ زائر در مرزهای شلمچه و چذابه برای شرکت در راهپیمایی بزرگ و میلیونی اربعین حسینی ثبت شده است.

 

در بازه زمانی مذکور ۹۸۴ هزار و ۷۱۷ زائر ایرانی وارد شده‌اند که ۲۳۳ هزار و ۹۳ نفر از مرز چذابه و ۷۵۱ هزار و ۶۲۴ زائر از مرز شلمچه بوده است. همچنین خروج یک میلیون و ۴۱ هزار و ۲۰۳ زائر ایرانی ثبت شده که از این تعداد ۷۶۸ هزار و ۲۷ نفر از مرز شلمچه و ۲۷۳ هزار و ۱۷۶ زائر از مرز چذابه بوده است.

 

خروج ۲۳۴ هزار و ۷۹۱ زائر خارجی از ۲ پایانه مرزی به ثبت رسیده که ۱۰۱ هزار و ۶۱۶ زائر از شلمچه و ۱۳۳ هزار و ۱۷۵ نفر از چذابه تردد داشته‌اند. همچنین ۶۴ هزار و ۶۰۷ زائر خارجی وارد شده‌اند که ۳۷ هزار و ۸۵۸ نفر در پایانه شلمچه به ثبت رسیده و ۲۶ هزار و ۷۴۹ نفر از پایانه مرزی چذابه بوده است.

 

استان خوزستان دارای ۲ گذرگاه مرزی شلمچه و چذابه است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn