تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 شهریور 1403 - 23:28
9 بازدید
کد خبر : 294447

می‌توانستیم برنده بازی باشیم/انتخاب «وی ای آر» گزینشی نباشد

می‌توانستیم برنده بازی باشیم/انتخاب «وی ای آر» گزینشی نباشد

جامعه ورزشی آفتاب نو: /لرستان سرمربی ذوب‌آهن پس از تساوی تیمش برابر خیبر خرم‌آباد در هفته سوم لیگ برتر گفت: امیدوارم انتخاب «وی ای آر» گزینشی نباشد. محمد ربیعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هواداران پرشور خیبر به این بازی لذت دادند، در ورزشگاه حضور داشتند و بازی بدی هم مشاهده نکردند. وی ادامه داد:

جامعه ورزشی آفتاب نو:

/لرستان سرمربی ذوب‌آهن پس از تساوی تیمش برابر خیبر خرم‌آباد در هفته سوم لیگ برتر گفت: امیدوارم انتخاب «وی ای آر» گزینشی نباشد.

محمد ربیعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هواداران پرشور خیبر به این بازی لذت دادند، در ورزشگاه حضور داشتند و بازی بدی هم مشاهده نکردند.

وی ادامه داد: روی هر دو دروازه موقعیت‌های فراوانی خلق شد و بازی از سرعت مناسبی برخوردار بود.

ربیعی با بیان اینکه به تیم خیبر و کادر فنی تیم خسته نباشید می‌گویم، اضافه کرد: به بچه‌های ذوب آهن هم خسته نباشید می‌گویم چرا که می‌توانستیم برنده این بازی باشیم ولی مساوی کردیم.

وی گفت: تیم خیبر در دقایق ۵۰ تا ۶۵ فشار بسیار زیادی روی دروازه ما آورد. در نیمه اول هم دروازه‌بان تیم خرم‌آباد که او را بسیار دروازه بانی خوبی دیدم دو سه تا توپ خوب گرفت.

سرمربی ذوب آهن اصفهان همچنین به «وی ای آر» اشاره‌ای کرد و گفت: به نظر من فوق‌العاده می‌تواند کمک کند و یک آرامش ذهنی برای تماشاگر و افرادی که داخل زمین هستند ایجاد می‌شود. امیدوارم که انتخاب «وی ای آر» هم گزینشی نباشد و همه تیم‌ها در بازی‌هایشان از آن بهره ببرند، با این وجود قضاوت آقای «بیژن حیدری» بسیار مسلط بود.

خبر در حال تکمیل…

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn