تاریخ انتشار : جمعه 9 شهریور 1403 - 0:04
29 بازدید
کد خبر : 294480

جشنواره گل تراکتور و مس رفسنجان در شروع هفته سوم

جشنواره گل تراکتور و مس رفسنجان در شروع هفته سوم

هفته سوم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۴ دیدار آغاز شد. در سه دیداری که زودتر از بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران برگزار شد، نتایج قابل توجهی به دست آمد.  هوادار تهران صفر – تراکتور تبریز ۴ دیدار تیم‌های فوتبال هوادار تهران و تراکتور تبریز از ساعت ۱۹:۱۵ شامگاه

جشنواره گل تراکتور و مس رفسنجان در شروع هفته سوم

هفته سوم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال امروز با انجام ۴ دیدار آغاز شد. در سه دیداری که زودتر از بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران برگزار شد، نتایج قابل توجهی به دست آمد.

 هوادار تهران صفر – تراکتور تبریز ۴

دیدار تیم‌های فوتبال هوادار تهران و تراکتور تبریز از ساعت ۱۹:۱۵ شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد که این دیدار با پیروزی ۴ بر صفر شاگردان دراگان اسکوچیچ همراه بود. مهدی هاشم نژاد (۲۹) و اشترکال (۵۷) و امیرحسین حسین زاده (۷۷ و ۸۵) برای تراکتور گلزنی کردند.

مس رفسنجان ۳ – آلومینیوم اراک ۱

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۹:۱۵ عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهدای مس این شهر پیگیری شد که در نهایت رفسنجانی‌ها با پیروزی سه بر یک، سه امتیاز حساس را به دست آوردند و موفق شدند خود را تا حدودی به منتقدان ثابت کنند.


خیبر خرم آباد ۱ – ذوب آهن ۱

دیدار تیم‌های فوتبال خیبر خرم آباد و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه امروز در هفته سوم لیگ بیست و چهارم در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد که با تساوی یک – یک به پایان رسید.


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn