تاریخ انتشار : جمعه 9 شهریور 1403 - 1:23
28 بازدید
کد خبر : 294544

کیه‌زا رسماً لیورپولی شد

کیه‌زا رسماً لیورپولی شد

ستاره ایتالیایی رسما به لیورپول پیوست.  کیهان ورزشی- باشگاه لیورپول بعدازظهر امروز (پنجشنبه) به طور رسمی از خرید فدریکو کیه‌زا از یوونتوس با عقد قراردادی چهار ساله خبر داد. هافبک تیم ملی ایتالیا با امضای این قرارداد خود را تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۸ به سرخپوشان مرسی‌ساید متعهد کرد و شاگرد آرنه اشلوت شد. کیه‌زا

ستاره ایتالیایی رسما به لیورپول پیوست.

 کیهان ورزشی-

باشگاه لیورپول بعدازظهر امروز (پنجشنبه) به طور رسمی از خرید فدریکو کیه‌زا از یوونتوس با عقد قراردادی چهار ساله خبر داد. هافبک تیم ملی ایتالیا با امضای این قرارداد خود را تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۸ به سرخپوشان مرسی‌ساید متعهد کرد و شاگرد آرنه اشلوت شد.

کیه‌زا که در لیورپول پیراهن شماره «۱۴» را به تن خواهد کرد، انتقالش در ازای ۱۰ میلیون پوند به علاوه دو میلیون پوند بند پاداش‌ها عملی شد. هافبک پیشین فیورنتینا که مورد توجه باشگاه بارسلونا هم قرار داشت، حالا اولین تجربه بازی در خارج از ایتالیا و البته لیگ برتر انگلیس را پشت سر خواهد گذاشت.

 کیه‌زای ۲۶ ساله که در سال ۲۰۲۰ با قرارداد قرضی از فیورنتینا به بانوی پیر پیوست و در ادامه قراردادش قطعی شد، در این مدت در ۱۳۱ بازی آمار ۳۲ گل زده و ۲۳ پاس گل را از خود برجای گذاشت.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn