تاریخ انتشار : جمعه 9 شهریور 1403 - 2:20
12 بازدید
کد خبر : 294586

عملکرد کاروان ایران در روز اول؛ نقره رحیمی در روز تعیین رنکینگ کمانداران | اخبار ورزشی

عملکرد کاروان ایران در روز اول؛ نقره رحیمی در روز تعیین رنکینگ کمانداران | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،نمایندگان ورزش کشورمان در اولین روز رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، در ۲ رشته ورزشی با حریفانشان به رقابت پرداختند. نقره رحیمی، بدشانسی عبدالله‌پور زهرا رحیمی و مریم عبدالله‌پور، دو نماینده پاراتکواندوی کشورمان بودند که امروز روی شیاپ چانگ رقابت‌های پارالمپیک رفتند. رحیمی در وزن منهای ۵۲

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،نمایندگان ورزش کشورمان در اولین روز رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، در ۲ رشته ورزشی با حریفانشان به رقابت پرداختند.

نقره رحیمی، بدشانسی عبدالله‌پور

زهرا رحیمی و مریم عبدالله‌پور، دو نماینده پاراتکواندوی کشورمان بودند که امروز روی شیاپ چانگ رقابت‌های پارالمپیک رفتند. رحیمی در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم با پیروزی برابر شائو کیان (چین)، ماریا ادواردو ماچادو (برزیل) و آنا چاپاریدزه (گرجستان) راهی فینال شد. رحیمی در بازی نهایی با نتیجه سورنجاو اولامبایار از مغولستان با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب شد و توانست به مدال نقره برسد.

عملکرد کاروان ایران در روز اول؛ نقره رحیمی در روز تعیین رنکینگ کمانداران

عبدالله‌پور دیگر نماینده کشورمان در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم در مسابقه اول با نتیجه ۱۹ بر ۹ مقابل کارانزا اسپینوزا از پرو و قهرمان دوره قبل پارالمپیک شکست خورد. در ادامه با توجه به صعود این حریف به فینال، پاراتکواندوکار کشورمان به جدول مسابقات برگشت.

عملکرد کاروان ایران در روز اول؛ نقره رحیمی در روز تعیین رنکینگ کمانداران

او در دیدار رده‌بندی برابر خووانسودا فوانگ‌کیتچا از تایلند به روی شیاپچانگ رفت. با وجود تساوی ۴-۴ و رد و بدل نشدن امتیاز در راند طلایی، با نظر داوران ورزشکار تایلندی پیروز اعلام شد تا عبدالله‌پور از کسب مدال برنز بازبماند.

رقابت کمانداران در تعیین رنکینگ

در رشته تیر و کمان هم امروز ۵ ورزشکار کشورمان در مرحله تعیین رنکینگ، رقابت‌شان را برگزار کردند. در مرحله مقدماتی ماده ریکرو مردان، غلامرضا رحیمی و محمدرضا عرب عامری دو ملی‌پوش ایران مقابل سیبل قرار گرفتند. در این رقابت که ۲۰ ورزشکار حضور داشتند، عرب عامری با امتیاز ۶۴۵ در رده پنجم و رحیمی با امتیاز ۶۴۰ در رده هشتم ایستادند. با ثبت این امتیازات، در مرحله یک شانزدهم نهایی، رحیمی با نماینده اندونزی و عرب عامری با حریفی از جمهوری آذربایجان رقابت خواهند کرد. 

 

به منظور تعیین رنکینگ در ماده کامپوند انفرادی بانوان، فاطمه همتی، امتیاز ۶۹۶ را به ثبت رساند و با بهترین عملکرد شخصی‌اش در رده سوم قرار گرفت. همتی در مرحله یک شانزدهم نهایی با قرعه استراحت مواجه شده است.

در کامپوند انفرادی مردان، هادی نوری با امتیاز ۶۸۲ در رده ۲۲ ایستاد و علی سینا منشازاده با امتیاز ۶۷۲ در رده ۲۹ قرار گرفت. با مشخص شدن رتبه‌های این دو ورزشکار، حریفان آنها در مرحله یک شانزدهم نهایی معرفی شدند. بر همین اساس منشازاده باید با حریفی از کانادا رقابت کند و نوری نیز به مصاف نماینده کشور ایتالیا خواهد رفت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn