تاریخ انتشار : جمعه 9 شهریور 1403 - 7:15
35 بازدید
کد خبر : 294780

حسرت مریم عبدالله پور در میان اشک و اندوه | افرا ورزش

حسرت مریم عبدالله پور در میان اشک و اندوه | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش، نخستین روز رقابت‌های پاراتکواندو بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ در سالن گرندپله برگزار شد و مریم عبدالله پور نماینده ایران بود. این دختر گیلانی و نماینده وزن ۴۷- کیلوگرم زنان ایران در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز برابر از خووانسودا فوانگ‌کیتچا تایلند به روی شیاپ چانگ رفت. مریم در این مبارزه

به گزارش افرا ورزش، نخستین روز رقابت‌های پاراتکواندو بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ در سالن گرندپله برگزار شد و مریم عبدالله پور نماینده ایران بود.

این دختر گیلانی و نماینده وزن ۴۷- کیلوگرم زنان ایران در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز برابر از خووانسودا فوانگ‌کیتچا تایلند به روی شیاپ چانگ رفت.

مریم در این مبارزه در یک نبرد نزدیک و فشرده برابر حریف تایلندی در تایم عادی به تساوی ۴ بر ۴ رسید تا مسابقه به راند طلایی کشیده شود.

در راند طلایی هم امتیازی رد و بدل نشد تا در نهایت با رای داوران خووانسودا فوانگ‌کیتچا تایلندی برنده اعلام شده و مریم عبدالله پور از رسیدن به مدال برنز محروم بماند.

اشک‌ها و بی‌تابی باورنکردنی مریم عبدالله پور پس از این مسابقه و از دست دادن مدال صحنه‌هایی غم انگیز را خلق کرد. او در حالی که اشک می‌ریخت این پایان را باور نداشت.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=98252

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn