تاریخ انتشار : جمعه 9 شهریور 1403 - 9:38
50 بازدید
کد خبر : 294875

اتفاق مهم در ترکیب پرسپولیس/ بازگشت ستاره قرمزها به ۶ سال قبل!

اتفاق مهم در ترکیب پرسپولیس/ بازگشت ستاره قرمزها به ۶ سال قبل!

پرسپولیس در حالی در سومین بازی خود در لیگ بیست و چهارم باید امروز به مصاف فولاد برود که سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در دو بازی قبلی مقابل ذوب آهن و تراکتور، از دو سیستم متفاوت استفاده کرد و تیمش را با دو ارنج مختلف به زمین فرستاد. گاریدو در بازی اول  با روش ۴-۴-۲ تیمش

پرسپولیس در حالی در سومین بازی خود در لیگ بیست و چهارم باید امروز به مصاف فولاد برود که سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در دو بازی قبلی مقابل ذوب آهن و تراکتور، از دو سیستم متفاوت استفاده کرد و تیمش را با دو ارنج مختلف به زمین فرستاد. گاریدو در بازی اول  با روش ۴-۴-۲ تیمش را ارنج کرد ولی برای بازی با تراکتور  از سیستم ۴-۳-۳ استفاده کرد.

گاریدو می خواهد از سه هافبک میانی در بازی مقابل تراکتور استفاده کند. سینا اسدبیگی هافبک دونده و پرسپولیسی ها برخلاف بازی اول در ترکیب فیکس پرسپولیس حضور داشت و این تیم با سه هافبک مرکزی بازی کرد. به نظر می رسد گاریدو در بازی با فولاد می خواهد دوباره با همین روش به میدان برود و تیمش را ۴-۳-۳ ارنج کند.

بازگشت امیری به میانه میدان قطعا کارایی آچار فرانسه پرسپولیسی ها را بالاتر خواهد برد و خود وحید هم دوست دارد در این پست به میدان برود.  

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn