تاریخ انتشار : جمعه 9 شهریور 1403 - 10:23
22 بازدید
کد خبر : 294906

عملکرد علیپور باعث ناامیدی گاریدو شد

عملکرد علیپور باعث ناامیدی گاریدو شد

در حقیقت عملکرد علیپور در دو بازی اخیر پرسپولیس نشان داد او با روزهای خوبش فاصله دارد و شاید باید به گاریدو حق داد که به دنبال یک مهاجم ترازاول برای تیمش باشد. به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی اصرار زیادی داشت تا علی علیپور را به‌عنوان بازیکن


در حقیقت عملکرد علیپور در دو بازی اخیر پرسپولیس نشان داد او با روزهای خوبش فاصله دارد و شاید باید به گاریدو حق داد که به دنبال یک مهاجم ترازاول برای تیمش باشد.

به گزارش سایت خبری پرسون، باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی اصرار زیادی داشت تا علی علیپور را به‌عنوان بازیکن آزاد به جای مهاجم خارجی برعهده بگیرد، حتی زمانی که هنوز جدایی اوسمار ویرا از پرسپولیس قطعی نشده بوده او با مسئولان باشگاه بر سر جذب علیپور به جای مهاجم خارجی چالش داشت. با آمدن خوان گاریدو، مدیریت باشگاه پرسپولیس همچنان اصرار به آمدن علیپور داشت و درنهایت هم این بازیکن را به خدمت گرفت. در واقع درویش خیلی امیدوار بود که علیپور با شروع خوبش در لیگ گاریدو را امیدوار خواهد کرد که دیگر نیازی به مهاجم نخواهد داشت اما تا الان این اتفاق رخ نداده است. در حقیقت عملکرد علیپور در دو بازی اخیر پرسپولیس نشان داد او با روزهای خوبش فاصله دارد و شاید باید به گاریدو حق داد که به دنبال یک مهاجم ترازاول برای تیمش باشد.


منبع: خبرورزشی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn