تاریخ انتشار : جمعه 9 شهریور 1403 - 12:29
17 بازدید
کد خبر : 295023

لحظه به لحظه از پاریس: بهترین تیم جهان وارد می‌شود!

لحظه به لحظه از پاریس: بهترین تیم جهان وارد می‌شود!

به گزارش “ورزش سه”، یک مدال نقره توسط پدیده ۱۵ ساله پاراتکواندو تنها دشت ایران در روز اول بازی‌های پارالمپیک بود. اما در روز دوم برنامه‌ای فشرده‌تر برای ایرانی‌ها تدوین شده و ورزشکاران در ۷ رشته به مصاف رقبای خود می‌روند. پاراتیراندازی با کمان، پاراتیراندازی، پاراتکواندو، پاراشنا، گلبال، والیبال نشسته و پارادوومیدانی رشته‌هایی هستند که

به گزارش “ورزش سه”، یک مدال نقره توسط پدیده ۱۵ ساله پاراتکواندو تنها دشت ایران در روز اول بازی‌های پارالمپیک بود. اما در روز دوم برنامه‌ای فشرده‌تر برای ایرانی‌ها تدوین شده و ورزشکاران در ۷ رشته به مصاف رقبای خود می‌روند.

پاراتیراندازی با کمان، پاراتیراندازی، پاراتکواندو، پاراشنا، گلبال، والیبال نشسته و پارادوومیدانی رشته‌هایی هستند که ایران در روز دوم بازی‌های پارالمپیک در آن‌ها نماینده خواهد داشت. 

در این میان اولین بازی تیم ملی والیبال نشسته ایران به عنوان بهترین تیم جهان توجه خیلی از علاقه‌مندان به ورزش ایران را به خود جلب می‌کند. 
البته که امید به مدال‌آوری در رشته‌های پاراتکواندو و پارادوومیدانی از سایر رشته‌ها بیشتر خواهد بود و باید دید اولین طلای ایران در روز دوم ضرب می‌شود یا خیر.

در ادامه با اخبار و حواشی جذاب از روز دوم بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس همراه ما باشید:

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn