تاریخ انتشار : جمعه 9 شهریور 1403 - 17:00
29 بازدید
کد خبر : 295260

پای یک زن به پرونده تیم پرطرفدار باز شد

پای یک زن به پرونده تیم پرطرفدار باز شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : ورزش سه: رئیس دادگاه تحقیقاتی شماره یک بارسلونا، خواکین آگیره، ماه‌ها در حال بررسی پرداخت ۷.۵ میلیون یورو بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ توسط باشگاه بارسلونا به خوزه انریکز نگریرا از طریق چندین شرکت مرتبط با او است. همانطور که شبکه لاسستا گزارش کرده است، حالا پای همسر نگریرا نیز

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

ورزش سه: رئیس دادگاه تحقیقاتی شماره یک بارسلونا، خواکین آگیره، ماه‌ها در حال بررسی پرداخت ۷.۵ میلیون یورو بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۸ توسط باشگاه بارسلونا به خوزه انریکز نگریرا از طریق چندین شرکت مرتبط با او است. همانطور که شبکه لاسستا گزارش کرده است، حالا پای همسر نگریرا نیز به این قضیه باز شده و او به پولشویی متهم شده است.

پای یک زن به پرونده تیم پرطرفدار باز شد

قاضی این تصمیم را پس از بررسی گزارشی که گارد مدنی اسپانیا در ابتدای ماه جاری برای وی فرستاد، اتخاذ کرده است. اکنون مشخص شده است که در سال‌های گذشته تا سه میلیون یورو از حساب‌های بانکی روفاس لوپز جابه‌جا است.

این گزارش اطمینان می دهد که به حساب همسر نگریرا بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ از طریق شرکت‌های Nilsad SCP و Dasnil 95 SL 151,014.24 تقریباً سه میلیون یورو (۲۹۷۷۵۵۷ یورو) با عنوان دستمزد وارد شده است. هنوز مشخص نیست او در چه تاریخی باید برای شهادت نزد قاضی حاضر شود.

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn