تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 0:21
16 بازدید
کد خبر : 295633

برنز پارالمپیک بر گردن پرستو حبیبی آویخته شد

برنز پارالمپیک بر گردن پرستو حبیبی آویخته شد

در دومین روز بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ ایران سه نماینده در دوومیدانی داشت. حامد امیری و ظفر ذاکر در پرتاب وزنه و پرستو حبیبی در پرتاب کلاب کلاس F۳۲ رقابت کردند. پرستو حبیبی با رکورد ۲۶ متر و ۲۹ سانتی متر به مدال برنز رسید. حبیبی که سال قبل در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به

برنز پارالمپیک بر گردن پرستو حبیبی آویخته شد

در دومین روز بازی های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ ایران سه نماینده در دوومیدانی داشت. حامد امیری و ظفر ذاکر در پرتاب وزنه و پرستو حبیبی در پرتاب کلاب کلاس F۳۲ رقابت کردند. پرستو حبیبی با رکورد ۲۶ متر و ۲۹ سانتی متر به مدال برنز رسید.

حبیبی که سال قبل در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به دو مدال طلا و نقره در پرتاب کلاب و پرتاب وزنه دست یافت، در رقابت امروز کلاب را ۶ بار پرتاب کرد و به ترتیب رکوردهای ۲۴.۳۱ متر، ۲۳.۷۲ متر، ۲۶.۲۹ متر، ۲۲.۳۷ متر، ۲۵.۵۴ متر و ۲۶.۰۶ متر را به ثبت رساند.

بدین ترتیب حبیبی با بهترین رکوردش که ۲۶.۲۹ متر بود، به مقام سوم رسید و ضمن شکستن رکورد آسیا که در اختیار خودش بود، صاحب مدال برنز شد.

مدال حبیبی دومین مدال کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پاریس بود و پیش از این زهرا رحیمی در پاراتکواندو نقره را برگردن آویخت. امیری و ذاکر، دو نماینده دیگر از کسب مدال بازماندند. ظفر ذاکر با ۱۱.۸۸ در رده چهارم جای گرفت و امیری هم با رکورد ۱۱.۳۶ هفتم شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn