تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 9:44
34 بازدید
کد خبر : 296029

چهره مدعیان، واضح‌تر شد | اخبار ورزشی

چهره مدعیان، واضح‌تر شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: هفته سوم لیگ برتر با اتفاقاتی متنوع همراه بود. به گزارش خبرگزاری دانشجو، در این هفته هم سپاهان و تراکتور با برد به کار خود پایان دادند تا از همین حالا برای تمام تیم های لیگ برتر خط و نشان بکشند.این هفته هم کمک داور ویدیویی برای دو بازی بود و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

هفته سوم لیگ برتر با اتفاقاتی متنوع همراه بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، در این هفته هم سپاهان و تراکتور با برد به کار خود پایان دادند تا از همین حالا برای تمام تیم های لیگ برتر خط و نشان بکشند.این هفته هم کمک داور ویدیویی برای دو بازی بود و ۱۲ تیم لیگ برتری، از این نعمت دست نیافتنی، محروم ماندند. 

برد اقتصادی اصفهانی ها

سپاهان در برابر یکی از بهترین تیم های لیگ برتر با یک گل به برتری رسید. سپاهان که مانند پرسپولیس و استقلال و خیلی از تیم های لیگ برتری، زمین ندارد، این هفته در اراک میزبانی کرد و با یک گل به برتری رسید. تیم مورایس آرام آرام به قوام نزدیک می شود. سعید دقیقی هم که بهترین بازیکنان فصل قبل را از دست داده، تیمی جوان و نترس ساخته که می تواند پا به پای همه مدعیان بدود.

تراکتور رحم ندارد  

اسکوچیچ که با تصمیم نادرست مهدی تاج از تیم ملی و فوتبال ایران رانده شد، در بازگشت، تیمی مدعی را در اختیار دارد که فقط به جام فکر می کند. تراکتور که هفته اول مس رفسنجان را در خانه اش با دو گل شکست داد این هفته هوادار را در خانه اش با ۴ گل مات کرد تا نشان دهد چقدر تشنه افتخار است. هوادار مهدی رحمتی نیاز فراوانی به تقویت دارد. گرچه رحمتی گفته تیمش با ۵۰ میلیارد تومان بسته شده؛ اما لیگ برتر چنین منطقی را نمی پذیرد.

اولین برد پرسپولیس

پرسپولیس بالاخره برد تا خود را در جدول بالا بکشد. شاید گاریدو هنوز شناخت کافی از فوتبال ایران پیدا نکرده؛ اما به درک نسبی برای یک ترکیب هجومی و قابل قبول رسیده است. تیم او در برابر تیم قدرتمند یحیی گل محمدی، بازی قابل قبولی ارائه کرد و دل هواداران را به دست آورد. بر خلاف پیش بینی ها، مقابله یحیی گل محمدی با پرسپولیس، کوچکترین حاشیه اس نداشت.

پرسپولیس ۳ بازی از ۶ بازی سخت هفته های اول را با ۵ امتیاز پشت سر گذاشته است و امیدوار است ۳ بازی سخت پیش رو را هم با همین فرمان رد کند.

استقلال در بحران؟

ناراحتی مهدی هاشمی نسب و آتیلا حجازی از جواد نکونام، تنها مشکل این روزهای استقلال نیست. جواد نکونام که با علی خطیر آن روزهای تلخ را تجربه کرد، حالا با سمیعی هم رابطه ای گرم ندارد و این را دیگر همه دریافته اند.

نکونام حالا دیگر به این نتیجه رسیده که هواداران به تردید نزدیک شده اند و فریادهای تماشاگران که یکصدا فرهاد مجیدی را تشویق می کردند، مشخص کرده که چه شکاف عمیقی میان هواداران به وجود آمده که دیگر نمی دانند پشت سرمربی تیمشان بمانند یا به سرمربی جدید سلام کنند.

تیم قابل احترام محرم

محرم نویدکیا در سپاهان نشان داد تا چه اندازه به به اصول فوتبال جذاب، پایبند است. محرم در هر تیمی بوده سعی کرده تیمی بسازد که به فوتبال خدمت کند. تیم او گرچه در هفته اول بدون بازیکن تسلیم یکی از پرمهره ترین تیم های این فصل شد؛ اما آرام آرام خود را پیدا کرد و حالا دقیقا در میانه جدول است. مس رفسنجان این هفته یکی از بهترین تیم های لیگ برتر (آلومینیوم) را شکست داد که فصل قبل در جام حذفی، پرسپولیس را مغلوب کرده و تا نیمه نهایی پیش رفته بود.  

خیبر در حسرت برد خانگی

خیبر یک برد ارزشمند در این فصل به دست آورده که در خانه هوادار ثبت شده است. این تیم دو بازی در خانه انجام داده که ثمرش یک شکست مقابل سپاهان و یک تساوی مقابل ذوب آهن بود. خرم آبادی ها اما از برد خانگی ناامید نیستند. ذوب آهن ربیعی در این فصل نه برده و نه باخته. ۳ بازی و ۳ تساوی. برای ارزیابی این تیم باید چند هفته صبر کنیم.

نساجی باز هم به انتهای جدول چسبید

هواداران نساجی روزهای پرالتهاب فصل قبل را فراموش نکرده اند. زمانی که ماندن آنها در لیگ برتر قطعی شد، حرف از یک فصل متفاوت زدند؛ اما این فصل هم تغییری ایجاد نشده. ۲ شکست و تنها یک تساوی و یک امتیاز. برای آنکه ماجرای فصل قبل تکرار نشود از همین حالا باید فکری برای نساجی کرد.

گل گهر اما داستانی متفاوت دارد. یک شکست مقابل ملوان آماده و دو برد مقابل استقلال خوزستان و نساجی،  ۶ امتیاز به حساب سیرجانی ها واریز کرده تا فصل را با اعتماد به نفس، ادامه دهند.

پرچم ملوان بالاست

ملوان این فصل هم حرف های بسیاری برای گفتن دارد. سعید دقیقی چند بار گفته تیمی آماده تحویل مازیار زارع داده است. تیم زارع ۲ برد و یک تساوی کسب کرده تا خود را در جمع مدعیان لیگ برتر قرار دهد. چادرملو هم با ۲ شکست و یک تساوی یکی مانده به آخر جدول است. این تیم نه ورزشگاه دارد نه پول برای فصل نقل و انتقالات داشت و به دلیل بی پولی، خریدهای خوبی انجام نداد.

چادرملو با این روند، بی تردید یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn