تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 12:05
47 بازدید
کد خبر : 296175

کوچ صندوق بازنشستگی فولاد با تلاش های شبانه روزی از بودجه متفرقه به بند ۹

کوچ صندوق بازنشستگی فولاد با تلاش های شبانه روزی از بودجه متفرقه به بند ۹

بازدید:۵ صد آنلاین | در  چند روز گذشته بخش دیگری از مبلغ علی الحساب همسان سازی بازنشستگان صندوق فولاد به حساب این عزیزان واریز شد. در  چند روز گذشته بخش دیگری از مبلغ علی الحساب همسان سازی بازنشستگان صندوق فولاد به حساب این عزیزان واریز شد. به گزارش صد آنلاین به نقل از روابط عمومی

کوچ صندوق بازنشستگی فولاد با تلاش های شبانه روزی از بودجه متفرقه به بند 9 | همسان سازی حقوق ها با پایدارسازی بودجه صندوق

بازدید:۵

صد آنلاین | در  چند روز گذشته بخش دیگری از مبلغ علی الحساب همسان سازی بازنشستگان صندوق فولاد به حساب این عزیزان واریز شد.

در  چند روز گذشته بخش دیگری از مبلغ علی الحساب همسان سازی بازنشستگان صندوق فولاد به حساب این عزیزان واریز شد.

به گزارش صد آنلاین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در واقع برای نخستین بار، نام صندوق فولاد در کنار صندوق های لشکری و کشوری برای همسان سازی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ قرار گرفت که این اقدام در پی رایزنی و پیگیری های موثر مدیریت صندوق فولاد برای پایدار سازی بودجه صندوق صورت گرفت.

 


روند پیگیری ها برای پایدارسازی بودجه صندوق از اواخر سال ۱۴۰۱ آغاز شد و جابجایی و انتقال اعتبار سالانه صندوق در بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور از جدول ۹(درآمدهای متفرقه) به جدول ۷ ذیل اعتبارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رشد ۷۱ درصدی بودجه صندوق نسبت به بودجه محقق سال ۱۴۰۱ از مهم ترین اقدامات صورت گرفته بود و اکنو نیز با ادامه این روند همسان سازی در سال ۱۴۰۳ مطابق قانون بودجه سال جاری در حال اجراست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn