تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 14:22
11 بازدید
کد خبر : 296317

آخر راه باند موبایل قاپان سابقه دار در تهران

آخر راه باند موبایل قاپان سابقه دار در تهران

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، سرهنگ “رسول بهرامی” سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: یکی از شهروندان به کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه مراجعه کرد و اظهار داشت یک دستگاه موتور سیکلت هوندا ۳ ترک، از وی زورگیری کرده و گوشی وی را به سرقت برده است. وی گفت: پس

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، سرهنگ “رسول بهرامی” سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: یکی از شهروندان به کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه مراجعه کرد و اظهار داشت یک دستگاه موتور سیکلت هوندا ۳ ترک، از وی زورگیری کرده و گوشی وی را به سرقت برده است.

وی گفت: پس از اعزام به محل و بازبینی دوربین های مداربسته،  هویت  و مخفیگاه متهمان شناسایی شد. این مقام انتظامی ادامه داد: عوامل کلانتری پس از اخذ دستور قضایی به محل مخفیگاه متهمان اعزام شدند و طی یک عملیات ضربتی متهمان را داخل مخفیگاه خود زمینگیر و دستگیر کردند.

سر کلانتر ششم پلیس پایتخت ادامه داد:  در بررسی های بیشتر از  مخفیگاه متهمان، تعداد سه دستگاه تلفن همراه سرقتی که به تازگی سرقت کرده بودند به همراه ۴ قبضه سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهمان ۲۰ تا ۲۲ ساله دارای سوابق متعدد سرقت بوده و به جرم خود مبنی بر سرقت موبایل قاپی از شهروندان و ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

سرهنگ “بهرامی” خاطر نشان کرد: تا کنون تعداد ۱۰ نفر از مال باختگان شناسایی شده که در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شدند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn