تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 14:46
52 بازدید
کد خبر : 296344

نکونام باید تغییر روش بدهد؛ همه دست ما را خوانده اند!/ چرا زیلیکیچ از لیست استقلال خارج نمی شود؟/ گندوز جای خالی بیرانوند را پُر کرد/ جوک جدید سال به اسم VAR

نکونام باید تغییر روش بدهد؛ همه دست ما را خوانده اند!/ چرا زیلیکیچ از لیست استقلال خارج نمی شود؟/ گندوز جای خالی بیرانوند را پُر کرد/ جوک جدید سال به اسم VAR

به گزارش آفتاب نو، روزنامه آفتاب نو هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۶۰ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید؛ سوال روز طرفداران، چرا زیلیکیچ از لیست استقلال خارج نمی شود؟ در صفحه استقلال می خوانید: «پیش از مصاف استقلال

به گزارش آفتاب نو، روزنامه آفتاب نو هنوز جایگاه خود روی کیوسک و در دل هواداران ورزش حفظ کرده است.  شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ در شماره ۷۷۶۰ این روزنامه می توانید این مطالب را بخوانید؛

سوال روز طرفداران، چرا زیلیکیچ از لیست استقلال خارج نمی شود؟

در صفحه استقلال می خوانید: «پیش از مصاف استقلال تهران با استقلال خوزستان یک خبر موجب تعجب تماشاگران تیم استقلال شد. اینکه آرمین سهرابیان از لیست استقلال خارج شد تا بلانکو شانس بازی در ترکیب استقلال را برای بازی با همنام خوزستانی به دست بیاورد.

سرخاب: نکونام باید تغییر روش بدهد، همه دست ما را خوانده اند!

عباس سرخاب بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با خبر ورزشی از شکست در اهواز مقابل هم نام خوزستانی گفت:

* متاسفانه استقلال با روشی فوتبال بازی می‌کند که امروز همه آن را شناخته‌اند. استقلال و جواد نکونام باید تغییر روش بدهند.

* باز هم ممکن است در بازی‌های بعد تیم‌ها مثل ملوان یا استقلال خوزستان یقه ما را بگیرند و امتیاز از دست بدهیم.

* اگر قرار باشد ما باز هم امتیاز از دست بدهیم و به همین شکل کم خطر و یکنواخت فوتبال بازی کنیم باز هم کار دست خودمان می دهیم.

* تیمی که شکست می‌خورد تحت هر شرایطی خوب بازی نکرده است.

* بلانکو در شرایط روحی روانی ناآماده‌ای به میدان آمد. اصلاً صاحب موقعیت نشد در حالی که رمضانی بیشتر موقعیت داشت ولی او هم یک تمام کننده کامل نیست.

* سرمربی تیم استقلال خوزستان کاملاً فنی و تاکتیکی با استقلال بازی کرد. آنها به خوبی مهره‌های تاثیرگذار استقلال را مهار کرده بودند.

* طبیعی بود که استقلال خوزستان با درخشش رامین رضاییان در دو دیدار ابتدایی او را کاملاً محدود و کنترل ‌کرد.

* اندونگ و کاکوتا به همراه ماشاریپوف خیلی تلاش کردند و توپ را به درون ۱۸ قدم می‌بردند اما در نهایت کسی نبود که از آن استفاده کند.

* ما در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم مثلاً در یک فرصت خوب روزبه چشمی قدر پاس عالی هم تیمی اش را ندانست

* هواداران دوست دارند تیمشان همیشه نتیجه بگیرد آن هم در بازی‌ با تیمی که در دو هفته ابتدایی نتوانسته گل بزند وقتی نتیجه به دست نمی‌آید و گل هم می‌خوریم از هواداران عصبانی می‌شوند.

* نمی‌خواهم از کسی دفاع کنم و یا هواداران را به آرامش دعوت کنم من فقط می‌گویم الان زمان خوبی برای تغییر نیست.

* پرسپولیس هم در دو بازی ابتدایی خودش دو مساوی به دست آورد اما کسی از این شعارها برای سرمربی اسپانیایی تیم پرسپولیس سر نداد.

نکونام باید تغییر روش بدهد؛ همه دست ما را خوانده اند!/ چرا زیلیکیچ از لیست استقلال خارج نمی شود؟/ گندوز جای خالی بیرانوند را پُر کرد/ جوک جدید سال به اسم VAR

ناصرمحمدخانی: وحید امیری ستاره پرسپولیس بود/ آلکسیس گندوز جای خالی بیرانوند را پُر کرد

فوق ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ معتقد است که خوان کارلوس گاریدو هنوز هم نیاز به زمان دارد تا تیمش را بهتر بشناسد…

* برای من هنوز هم غیرقابل تصور است که پرسپولیس در ورزشگاهی غیر از آزادی یا شهری غیر از تهران میزبان باشد.

* پرسپولیس خیلی خوب و منطقی بازی کرد. پرسپولیس یک مسابقه بسیار سخت و دشوار را برد.

* برگ برنده یا ستاره پرسپولیس وحید امیری بود. خرید میلاد محمدی یک حُسن بزرگ داشت و آن آزاد شدن وحید امیری بود.

* من و شما در تمرین پرسپولیس مرتب حضور نداریم ونمی دانیم یاسین سلمانی از چه میزان آمادگی برخوردار است؟

* گاریدو تازه به فوتبال ایران آمده و باز هم باید به او فرصت داد.

* یاسین سلمانی مصدومیت سنگینی را پشت سرگذاشته و باید آرام آرام وارد زمین شود. کدام مربی از کنار بازیکن آماده می گذرد؟

* وحید امیری به عنوان مهاجم مکمل گل زد. علی علیپور نمایش خوبی داشت و پاس گل به اوستون اورونوف را داد. پاس گل دوم را هم عیسی آل کثیر به وحید امیری داد.

* آلکسیس گندوز در نیمه اول یکی دو واکنش نشان داد و باعث نجات دروازه پرسپولیس شد. او جای خالی علیرضا بیرانوند را به خوبی پُر کرده و اولین کلین شیت خود را هم به ثبت رساند.

* اورونوف نیازی به اثبات چیزی ندارد. برابر فولاد خوزستان هم گل زیبا و به اصطلاح گل کوچکی زد که قابل تحسین بود.

* لیست تیم ملی را سرمربی تیم ایران انتخاب می کند و باید به آن احترام گذاشت.

نکونام باید تغییر روش بدهد؛ همه دست ما را خوانده اند!/ چرا زیلیکیچ از لیست استقلال خارج نمی شود؟/ گندوز جای خالی بیرانوند را پُر کرد/ جوک جدید سال به اسم VAR

جوک جدید به اسم VAR

از حاشیه بازی پرسپولیس می خوانید، «دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان در قزوین با یک اتفاق عجیب و خنده دار همراه بود! مسعود ریگی هافبک پرسپولیس در دقیقه ۱۷ روی ساسان انصاری مرتکب خطا شد. بازیکنان فولاد که معتقد بودند بازیکن پرسپولیس باید از زمین اخراج شود، به پیام حیدری داور مسابقه اعتراض کردند تا صحنه به کمک سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) بررسی شود.

پس از چند دقیقه صحبت با داورانی که در اتاق VAR مستقر شده‌اند، حیدری برای بررسی خطای ریگی روی بازیکن فولاد به کنار زمین رفت که هیچ تصویری از لحظه خطا روی نمایشگرِ کنار زمین برای او نمایش داده نشد!…»

نقش مهم یک پرسپولیسی در شکست نکونام و استقلال در اهواز

در خبری دیگر می خوانید: «پس از پایان این دیدار همه از ضربه ایستگاهی تماشایی ” تیوی بیفوما” مهاجم خارجی استقلال خوزستان حرف زدند. برخی نیز از درخشش علی هلیچی مدافع راست تیم خوزستانی سخن راندند که درخشش ویژه ای برابر میلاد زکی پور و در ادامه ابوالفضل جلالی داشت. با این وجود کمتر کسی از انگیزه های ویژه یک دروازه بان پرسپولیسی در ترکیب استقلال خوزستان صحبت کرد.

احمد گوهری گلر فصل گذشته آلومینیوم اراک که عملکرد خوبی در لیگ بیست و سوم داشت مقابل استقلال تهران در ترکیب استقلال خوزستان قرار گرفت و نشان داد یک دروازه بان ششدانگ و باتجربه است…»

روز مربیان خارجی

فرهاد اشراقی در سرمقاله نوشت: «یحیی گل‌محمدی یکی از بهترین و باتجربه‌ترین مربیان ایرانی است اما دیشب نیمه مربیان را به گاریدویی باخت که هنوز شناخت چندانی روی فوتبال ایران ندارد و تیمش هم خیلی هماهنگ نیست. پرسپولیس که نیمه اول اصلاً خوب نبود، در نیمه مربیان متحول شد و ۲ گل هم زد تا اولین برد فصل را مقابل یحیی جشن بگیرد. این هفته بوژوویچ، مورایس و اسکوچیچ هم برنده شدند تا هفته سوم به‌نوعی هفته موفقیت مربیان خارجی باشد…»

نکونام در موقعیت‌ خاص

در یادداشتی از استقلال می خوانید: «اگر آرمان رمضانی نیمه اول آن تک به تک را می‌زد، اگر چشمی گلزن بود، اگر استقلال تنوع تاکتیکی داشت و فقط سانتر نمی‌کرد و… شاید نتیجه چیز دیگری می‌شد اما تیم جواد نکونام با اینکه موقعیت‌های بیشتری داشت اسیر یک ضربه کاشته شد تا مشخص شود که امسال جواد نکونام سخت‌ترین سال فوتبالی‌اش را در پیش دارد. این استقلال که کاملاً مشخص است آرامش روانی لازم را ندارد، در آسیا هم حضور خواهد داشت و با این تیم نتیجه نخواهد گرفت مگر آنکه نکونام هر چه سریع‌تر ترکیب اصلی‌اش را بشناسد و از بازیکنانی که در اختیار دارد بهتر بازی بگیرد…»

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn