تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 14:56
142 بازدید
کد خبر : 296351

رسمی؛ سانچو به چلسی پیوست | اخبار ورزشی

رسمی؛ سانچو به چلسی پیوست | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جیدون سانچو وینگر تیم ملی فوتبال انگلیس به کارش در چلسی ادامه خواهد داد. به گفته فابریزیو رومانو، باشگاه لندنی در آخرین ساعات نقل و انتقالات با منچستریونایتد بر سر قرارداد قرضی این بازیکن ۲۴ ساله انگلیسی با گزینه خرید دائمی به توافق رسید. به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جیدون سانچو وینگر تیم ملی فوتبال انگلیس به کارش در چلسی ادامه خواهد داد. به گفته فابریزیو رومانو، باشگاه لندنی در آخرین ساعات نقل و انتقالات با منچستریونایتد بر سر قرارداد قرضی این بازیکن ۲۴ ساله انگلیسی با گزینه خرید دائمی به توافق رسید.

به گزارش دیلی استار، قرارداد فعلی سانچو با منچستریونایتد تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد و ترنسفرمارکت ارزش این بازیکن را ۳۰ میلیون یورو تخمین زده است. 

سانچو از سال ۲۰۲۱ برای منچستریونایتد بازی می‌کند. او ۸۳ بازی برای این تیم انجام داده و ۱۲ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل داده است. این بازیکن انگلیسی فصل گذشته به صورت قرضی برای بوروسیا دورتموند بازی کرد و با این تیم به فینال لیگ قهرمانان نیز راه یافت ولی در دیدار نهایی برابر رئال‌مادرید شکست خورد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn