تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 14:58
16 بازدید
کد خبر : 296353

آقا وحید، باتجربه‌ترین گلزن پرسپولیس بعد از سید جلال

آقا وحید، باتجربه‌ترین گلزن پرسپولیس بعد از سید جلال

جامعه ورزشی آفتاب نو: تنها چند سال پس از آن که سیدجلال حسینی همگان را با تداوم خود متحیر کرد، حالا همبازی او در این مسیر قرار دارد. این دو، کهنه‌کارترین گلزنان پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر هستند. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنی مانند وحید امیری به معنای واقعی برای هر تیمی یک

جامعه ورزشی آفتاب نو:

تنها چند سال پس از آن که سیدجلال حسینی همگان را با تداوم خود متحیر کرد، حالا همبازی او در این مسیر قرار دارد. این دو، کهنه‌کارترین گلزنان پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر هستند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنی مانند وحید امیری به معنای واقعی برای هر تیمی یک نعمت است. بازیکنی که بیش از خوب بودن خودش از این جهت ارزشمند است که با نوع بازی و تفکراتی که دارد همیشه کمک کرده است بازیکنانی که در کنار و پس و پیش او بازی می‌کنند، سطح بالاتری از توانایی خود را ارایه دهند. این مساله به ویژه وقتی بازیکنان جدیدی به تیم ملحق می‌شوند نمود بیشتری پیدا می‌کند. شاید یکی از نقطه اوج‌های این پدیده مربوط به تیمی بود که کسی به آن امید چندانی برای درخشش در آسیا نداشت، به ویژه دو بازی نخست هم خوب پیش نرفته بود. در آن دوره پرسپولیس با تعدادی بازیکنان جدید به بازی‌های متمرکز لیگ قهرمانان رفت و خودش را تا فینال ۲۰۲۰ بالا کشید.
و اما در روزهایی که گذشت، وحید امیری با وجودی که نقش مهمی در موفقیت پرسپولیس داشته و دارد و گاریدو هم روی او حساب می‌کند، در تیررس بعضی ناملایمات قرار گرفت. ناملایماتی که به نام پرسپولیس به ناکامی پرسپولیس در مصاف با فولاد فکر می‌کرد. شاید به این دلیل که گاهی در بحبوحه بحث‌ها و نظرات متفاوت که از روی تعصب هم هستند فراموش می‌شود همه این حرص و جوش خوردن‌ها در نهایت برای یک اصل و آن هم موفقیت پرسپولیس است. در این بین هم بالاخره افرادی از خارج خانواده پیدا می‌شوند که آتش بیار معرکه باشند.
و اما وحید امیری در حالی وارد بازی با فولاد شد که در باشگاه و تیم پرسپولیس بسیاری بر این باور بودند؛ رها شدن او پس از جذب میلاد محمدی، در حکم رها شدن تیر از چله کمان خواهد بود و باعث خواهد شد از میلاد تا بازیکنان میانی و خط جلو در شرایط بهتری بازی کنند. همین هم شد و البته گلزنی، جایزه‌ای شایسته آقا وحید و البته هدیه‌ای در خور هواداران بود.
وحید امیری حالا پس از سید جلال حسینی که با ۴۰ سال و ۴ ماه سن گلزنی کرده بود با گلزنی در ۳۶ سال و ۵ ماهگی نفر دوم است. او با گلی که در بازی با فولاد به ثمر رساند از حمید استیلی گذشت.
استیلی، آخرین گل خود برای پرسپولیس را وقتی به ثمر رساند که ۳۶ سال و ۳ ماه داشت.
و اما رکورددار همه پرسپولیسی‌ها، علی پروین است. او در دوران پرسپولیس معروف دهه ۶۰، زمانی که لیگ‌های استانی و البته لیگ تهران، جای لیگ سراسری را گرفته بود در بازی به هما به تاریخ ۱۹ تیر ۱۳۶۶ در حالی که ۴۰ سال و ۹ ماه داشت، آخرین گلش را برای پرسپولیس ثبت کرد.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn