تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 16:16
25 بازدید
کد خبر : 296439

خروچ نام واران از لیست کومو

خروچ نام واران از لیست کومو

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی؛ رافائل واران که تابستان امسال به حضور سه ساله‌اش در منچستریونایتد پایان داد و با امضای قراردادی ۲ ساله به کوموی تازه صعود کرده در سری A ایتالیا پیوست، نامش از لیست این تیم به خاطر مصدومیت خارج شده است.  این مدافع

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی؛ رافائل واران که تابستان امسال به حضور سه ساله‌اش در منچستریونایتد پایان داد و با امضای قراردادی ۲ ساله به کوموی تازه صعود کرده در سری A ایتالیا پیوست، نامش از لیست این تیم به خاطر مصدومیت خارج شده است.

 این مدافع فرانسوی پس از پیوستن به این باشگاه ایتالیایی تنها ۲۳ دقیقه برای کومو در رقابت‌های رسمی به میدان رفته که آن هم در شکست تیم تحت‌هدایت سسک فابرگاس مقابل سامپدوریا در دور اول مسابقات جام حذفی ایتالیا بود و در همان بازی هم دچار مصدومیت شد.

گفته می‌شود که واران از ناحیه عضله فلکسور ران پا دچار مصدومیت شده، مصدومیتی که احتمالاً او را برای مدت طولانی به دور از میادین نگه خواهد شد. در سوی دیگر شایعاتی وجود دارد که این مدافع فرانسوی به فسخ قراردادش با باشگاه کومو فکر می‌کند.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn