تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 16:18
11 بازدید
کد خبر : 296440

باید هرچه سریعتر استادیوم میزبان را به AFC معرفی کنیم | اخبار ورزشی

باید هرچه سریعتر استادیوم میزبان را به AFC معرفی کنیم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حامد مومنی، معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره آماده‌سازی ورزشگاه شهدای شهرقدس برای لیگ برتر اظهار داشت: امروز با حضور مسئولان فدراسیون و استانی یک جلسه بازدید از ورزشگاه داشتیم. یک سری ایرادات وجود دارد که حتما باید رفع شود. ما فرصت زیادی نداریم و با

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حامد مومنی، معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره آماده‌سازی ورزشگاه شهدای شهرقدس برای لیگ برتر اظهار داشت: امروز با حضور مسئولان فدراسیون و استانی یک جلسه بازدید از ورزشگاه داشتیم. یک سری ایرادات وجود دارد که حتما باید رفع شود. ما فرصت زیادی نداریم و با توجه به اینکه استادیوم آزادی به بازی اول نمایندگان ایران نمی‌رسد باید این استادیوم را برای میزبان معرفی کنیم.

وی افزود: همچنان منتظر هستیم که نامه رسمی و پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را دریافت کنیم. فدراسیون فوتبال هرگونه همکاری و مساعدتی نیاز باشد برای برگزاری بهتر مسابقات انجام خواهد داد.

معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره ظرفیت هشت هزارنفری این ورزشگاه گفت: از نظر ظرفیت مشکلی نداریم و چیزی که مهم است ظرفیت ایمن حاکم در استادیوم است. ظرفیت اسمی استادیوم ممکن است بیشتر باشد، اما ظرفیت ایمن چیزی است که در آن شرایط مخاطره آمیز نیز درنظر گرفته می‌شود و از نظر تعداد ظرفیت مشکلی نخواهیم داشت.

وی درباره زمان مشخص شدن ورزشگاه سرخابی‌ها گفت: ان‌شاالله ظرف یکی دو روز آینده باید قطعی شود. ما هرچه سریعتر باید استادیوم میزبان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کنیم. چند روز پیش نامه‌ای از باشگاه استقلال دریافت کردیم که چند استادیوم را پیشنهاد دادند و ما منتظر پیشنهادات باشگاه پرسپولیس هم هستیم که در این زمینه تصمیم نهایی گرفته شود.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn