تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 17:36
16 بازدید
کد خبر : 296527

ساره جوانمردی در پاریس هم طلایی شد | افرا ورزش

ساره جوانمردی در پاریس هم طلایی شد | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش، سومین روز از مسابقات پارالمپیک پاریس امروز شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ دنبال شد و ساره جوانمردی ستاره بزرگ تیراندازی ایران به نشان طلای پاراتیراندازی تپانچه رسید. در این ماده ساره جوانمردی از ایران به مصاف حریفان رفت و برای کسب مدال با ۷ پاراتیرانداز رقابت کرد. جوانمردی در فینال رقابتی نزدیک

به گزارش افرا ورزش، سومین روز از مسابقات پارالمپیک پاریس امروز شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ دنبال شد و ساره جوانمردی ستاره بزرگ تیراندازی ایران به نشان طلای پاراتیراندازی تپانچه رسید.

در این ماده ساره جوانمردی از ایران به مصاف حریفان رفت و برای کسب مدال با ۷ پاراتیرانداز رقابت کرد. جوانمردی در فینال رقابتی نزدیک و نفسگیر با آیسل اوزجان پارتیرانداز ترکیه ای داشت.

وی در اغلب راندهای مسابقه حریف ترکیه ای در صدر جدول ایستاده بود اما در نهایت جوانمردی در راندهای پایانی از حریف پیشی گرفت و توانست با ۲۳۶.۸ متیاز قهرمان شده و مدال طلا را بر گردن بیاویزد.

این نخستین طلای کاروان فرزندان ایران در بازیهای پارالمپیک پاریس بود. در این رقابت آیسل اوزگان به نقره رسید و فرانسیس از هند سوم شد.

نسرین شاهی دیگر نماینده ما در این ماده بود که به رغم صعود به فینال به دلیل مردودی تست اسلحه دیسکالیفه شد و از جدول مسابقات حذف شد.پ

مدال طلای ساره جوانمردی چهارمین طلای وی از ادوار پارالمپیک بود. این ورزشکار شیرازی در چهل سالگی برای چهارمین بار در پارالمپیک شرکت کرده است.

با احتساب مدال طلای امروز جوانمردی، وی توانسته به چهار مدال طلا و یک برنز از پارالمپیک دست یابد؛ مسیری که برای او از لندن ۲۰۱۲ آغاز شده بود.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=98335

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn