تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 22:17
15 بازدید
کد خبر : 296806

اتمام حجت قلعه نویی با ملی‌پوشان

اتمام حجت قلعه نویی با ملی‌پوشان

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌ نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال، در نخستین جلسه تمرینی که عصر امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد، بر اهمیت بالای بازی‌های پیش رو تاکید کرد و از بازیکنان خواست تمام تمرکز خود را بر کسب موفقیت بگذارند. وی با اشاره به حساسیت مرحله سوم انتخابی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌ نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال، در نخستین جلسه تمرینی که عصر امروز در مرکز ملی فوتبال برگزار شد، بر اهمیت بالای بازی‌های پیش رو تاکید کرد و از بازیکنان خواست تمام تمرکز خود را بر کسب موفقیت بگذارند. وی با اشاره به حساسیت مرحله سوم انتخابی جام جهانی، از ملی‌پوشان خواست تا با تمام توان به میدان بیایند و دل مردم ایران را شاد کنند.

در این تمرین که با حضور ۲۱ بازیکن برگزار شد، قلعه‌نویی به بازیکنان گوشزد کرد که این بازی‌ها فرصتی است تا توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند و به هدفی بزرگ دست یابند. وی همچنین بر اهمیت اتحاد و همدلی در تیم تاکید کرد.

بازیکنان پس از صحبت‌های سرمربی، تمرین ریکاوری را زیر نظر مربیان تیم ملی انجام دادند. این تمرین حدود ۴۰ دقیقه به طول انجامید.

۲۵۷ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn