تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 22:35
14 بازدید
کد خبر : 296822

پزشکیان: هفته آینده نشست خبری خواهیم داشت

پزشکیان: هفته آینده نشست خبری خواهیم داشت

به گزارش جام جم آنلاین، اولین گفت‌وگوی تلویزیونی مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران با مردم دقایقی قبل آغاز شد. وی با بیان اینکه می تونم هر ماه یک بار با شما صحبت کنم ومشکلی ندارم، گفت: آمادگی داریم که حرف مردم را بگوییم و حرف آنها را بشنویم. رئیس جمهور افزود: به حرف هایی

پزشکیان: هفته آینده نشست خبری خواهیم داشت | آماده‌ام هرماه با مردم صحبت کنم

به گزارش جام جم آنلاین، اولین گفت‌وگوی تلویزیونی مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران با مردم دقایقی قبل آغاز شد.

وی با بیان اینکه می تونم هر ماه یک بار با شما صحبت کنم ومشکلی ندارم، گفت: آمادگی داریم که حرف مردم را بگوییم و حرف آنها را بشنویم.

رئیس جمهور افزود: به حرف هایی که زدیم پایبندیم و سعی می کنیم با مردم صادق باشیم و هر چه از دستمان برمی آید، برای مردم انجام دهیم.

پزشکیان با اعلام اینکه هفته آینده نشست خبری با حضور خبرنگاران برگزار می کنیم، گفت: ما باید هیأت وزیران را تشکیل می دادیم و در این راستا گفت وگوهای زیادی داشتیم. باید از رئیس و نمایندگان مجلس هم برای رای اعتماد به وزرا قدردانی کنیم.

وی اضافه کرد: رأِی به وزرا، رأی بالایی بود و میانگین رأی به هر یک از وزرا تا به حال این مقدار نبود. ۴ تن از اعضای کابینه از دولت شهید رئیسی، آقای روحانی و اصلاح‌طلبان هستند.بیش از ده هزار ساعت با اعضای پیشنهادی مصاحبه شد، تا اینجا سعی کردیم در حد وسع خود دولت وفاق ملی را تشکیل دهیم.

کشاورزان و پرستاران ما مشکل دارند و ناترازی در برق و محیط زیست دیده می‌شود

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تا جایی‌که از دست ما بر می‌آمد سعی کردیم در حد وسعت خود کار کنیم، اظهار کرد: کشاورزان و پرستاران ما مشکل دارند و ناترازی در برق و محیط زیست دیده می‌شود. در این یک ماه پرس و جو می‌کردیم و وضعیت این است که دیده می‌شود. 

رئیس قوه مجریه بیان کرد: پولی که برای گندمکاران دیده شده بود ۱۲۰ همت بود و این در صندوق نبود و آن چیزی که کشت شده بالای ۲۰۰ همت است که ان‌شاءالله تمهیداتی اندیشیده شده و درحال حل شدن است.

وی افزود: حضرت علی (ع) فرمودند خدا رحمت کند کسی که اول خود را شناخت؛ باید بدانیم کجا هستیم و باید بدانیم کجا می‌خواهیم برویم. اینکه کجا هستیم مردم می‌دانند.

پزشکیان گفت: ما باید دست به دست دهیم و با وفاق و با نگاه چشم‌انداز قرار است بهترین و الهام‌بخش باشیم و به بودن در ایران افتخار کنیم و دیگران از ما الگو بگیرند.

حسودی‌مان می‌شود که یکی از ما بهتر است و این گیری است که ما داریم

رئیس‌جمهور بیان کرد: ما باید نخبگان، افراد توانمند و تاجران اصلی را ببینیم و برای آنها ارزش قائل شویم تا آنها توانمندی خود را بروز دهند. حسودی‌مان می‌شود که یکی از ما بهتر است و این گیری است که ما داریم.

رئیس قوه مجریه تصریح کرد: برای وزارتخانه‌ها کاری می‌کنیم که مدیران کل و کارکنان براساس شایستگی قرار بگیرند و نه اینکه براساس جناح باشند. شاخص ما براساس رضایت مردم است و این شاخص امام علی (ع) در توصیه به مالک اشتر است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn