تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 0:18
17 بازدید
کد خبر : 296916

سارقان مسلح اراک به دام افتادند / آنها متواری بودند

سارقان مسلح اراک به دام افتادند / آنها متواری بودند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، سرهنگ کارآگاه «کامیار چهری» رئیس پلیس آکاهی استان مرکزی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی سرقت مسلحانه طلا از یک خانم سالخورده در حدود یک ماه و نیم گذشته در اراک و متواری شدن سارقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، سرهنگ کارآگاه «کامیار چهری» رئیس پلیس آکاهی استان مرکزی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی سرقت مسلحانه طلا از یک خانم سالخورده در حدود یک ماه و نیم گذشته در اراک و متواری شدن سارقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: گارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی، هویت متهمان را مورد شناسایی قرار دادند و عصر امروز که خودروی سارقان  به قصد سرقت مسلحانه مجدداً وارد شهر اراک شده بودند در تور اطلاعاتی کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی اظهار داشت: پس از دقایقی تعقیب و گریز، سرانجام خودروی متهمان با تیراندازی مأموران متوقف شد .

سرهنگ چهری با اشاره به دستگیری ۲ نفر از سارقان که اهل و ساکن یکی از استان های همجوار می باشند تصریح کرد: در بازرسی از خودروی سارقان مسلح یک قبضه سلاح گرم و پلاک های جعلی خودرو کشف شد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn