تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 1:36
15 بازدید
کد خبر : 296983

دادگاه شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین» علنی برگزار می‌شود

دادگاه شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین» علنی برگزار می‌شود

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان تاکستان گفت: یکی از مهم ترین معضلات شهرستان موضوع مطالبات مردم از شرکت های خودرویی است که امیدوارم هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود. رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان تاکستان گفت: یکی از مهم ترین معضلات شهرستان موضوع مطالبات مردم از شرکت های خودرویی است که امیدوارم هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: یکی از دغدغه های جدی که وقت ما را به صورت شبانه روزی گرفته موضوع شرکت های خودرویی است که برای مردم رنج و درد به همراه داشته و باید به عنوان حاکمیت پاسخگوی این معضل باشیم.
 
مقام ارشد قضایی استان اضافه کرد: مهم ترین اقداماتی که با همراهی مردم و دستگاه های مختلف شکل گرفت شناسایی اموال این اشخاص و شرکت بود.

مصطفوی نیا تصریح کرد: ۱۵ هزار نفر در شهرستان تاکستان در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده بودند که تاکنون ۱۰ هزار نفر از آنها شکایت کیفری و ۲ هزار و ۴۰۰ نفر نیز شکایت حقوقی در مراجع ثبت کرده اند و  بیش از چهار هزار نفر نیز مطالبات خود را از این شرکت دریافت کرده اند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد: پرداخت مطالبات مردم و رسیدگی به این تخلف و برخورد با متهمین پرونده  خواسته مردم و مهم ترین اولویت دستگاه قضایی است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده‌ شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین» گفت:  در راستای جلوگیری از تردد شکات به مرکز کشور و تسریع در رسیدگی به پرونده مجوز برگزاری دادگاه در مرکز استان توسط رئیس محترم قوه قضاییه صادرشده و منتظر وصول ابلاغ های صادره هستیم تا جلسه رسیدگی به این پرونده به صورت علنی با حضور شاکیان برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: این موضوع درس عبرتی برای مردم استان شد تا در آینده فریب این شرکت ها را نخورند و ما هم با هوشیاری با شرکت هایی که قصد برهم زدن آرامش جامعه را دارند برخورد کنیم.

انتهای پیام 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn