تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 3:30
15 بازدید
کد خبر : 297072

برگ برنده هریس یا نقطه ضعف ترامپ؟

برگ برنده هریس یا نقطه ضعف ترامپ؟

کارزار انتخاباتی کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر آمریکا، به‌رغم انکار دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان … کارزار انتخاباتی کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر آمریکا، به‌رغم انکار دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان، درباره ارتباطش با پروژه محافظه‌کارانه ۲۰۲۵، قصد دارد در تبلیغات خود علیه ترامپ روی این موضوع

کارزار انتخاباتی کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر آمریکا، به‌رغم انکار دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان …

برگ برنده هریس یا نقطه ضعف ترامپ؟برگ برنده هریس یا نقطه ضعف ترامپ؟

کارزار انتخاباتی کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۵ نوامبر آمریکا، به‌رغم انکار دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان، درباره ارتباطش با پروژه محافظه‌کارانه ۲۰۲۵، قصد دارد در تبلیغات خود علیه ترامپ روی این موضوع تمرکز کند.

خبرگزاری «رویترز» گزارش داد پروژه ۲۰۲۵ مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های سیاست محافظه‌کارانه است که بنیاد هریتیج آن را تهیه کرده و طراحان آن امیدوارند ترامپ در صورت راه‌یابی مجدد به کاخ سفید آن را به اجرا گذارد.

در این متن هزار صفحه‌ای، خواسته شده که هزاران تن از کارمندان غیر سیاسی دولت اخراج شوند، تعدادی از نهادهای دولت فدرال منحل شوند و مالیات‌ها به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کنند.

در هفته‌های اخیر، حزب دموکرات تلاش کرد تا رای‌دهندگان را علیه این طرح بسیج کند. بسیاری از افراد نزدیک به ترامپ در تدوین پروژه ۲۰۲۵ نقش داشته‌اند، اما ترامپ تلاش کرده است خود را از آن دور نشان دهد، و گفته بعضی از بخش‌های آن بسیار افراطی است.

ترامپ ۲۰ ژوئیه در جریان تجمعی در میشیگان در این باره گفت: «هیچ چیزی درباره‌اش نمی‌دانم و نمی‌خواهم که بدانم.»

کارزار هریس اعلام کرده که این پروژه مدرکی مستند است که نشان می‌دهد ترامپ در صورت رسیدن به ریاست جمهوری در ۵ نوامبر، مجموعه‌ای از سیاست‌های اقتدارگرایانه و راست‌ افراطی را اتخاذ خواهد کرد.

مناظره اول ترامپ و هریس در ۱۰ سپتامبر- ۲۰ شهریور، بیش از هر زمان دیگری در تاریخ آمریکا تعیین کننده رئیس جمهور آینده و مشخص کردن رای دهندگان مردد و ایالت های چرخشی خواهد بود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn