تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 7:29
11 بازدید
کد خبر : 297212

درخواست کیهان برای برخورد با یک استاد دانشگاه

درخواست کیهان برای برخورد با یک استاد دانشگاه

کیهان نوشت:*انصاف حکم می‌کرد با دکتر ارمکی که ده‌ها اهانت به مردم و نظام کرده و دروغ‌های شاخدار گفته است برخورد می‌شد نه با دکتر علی انتظاری جامعه‌شناس برجسته و انقلابی و رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی که بعد از یک سهو لسان بلافاصله هم عذر‌خواهی کرده بود. * تقی آزاد ارمکی از

کیهان نوشت:
*انصاف حکم می‌کرد با دکتر ارمکی که ده‌ها اهانت به مردم و نظام کرده و دروغ‌های شاخدار گفته است برخورد می‌شد نه با دکتر علی انتظاری جامعه‌شناس برجسته و انقلابی و رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی که بعد از یک سهو لسان بلافاصله هم عذر‌خواهی کرده بود.

* تقی آزاد ارمکی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب در کنار بیانات توهین‌آمیز درباره مردم، نظام‌، عالمان دینی و.. مدعی شده است که در دولت سیزدهم همه دنیا علیه ایران بسیج شدند! ادعای بسیج شدن همه دنیا علیه ایران در دولت سیزدهم در حالی است که در دوره کوتاه ولی پر از عزت وسرفرازی همین دولت‌، ایران به صورت یکی از ارکان پیمان‌های مهم بین‌المللی مثل شانگهای و بریکس درآمد و ۶۸ تن از سران، مقامات ارشد کشورها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در مراسم تجلیل از شهید رئیسی که به میزبانی سرپرست ریاست جمهوری در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار شد حضور یافتند. از نظر غربزده‌ها دنیا در پنج شش کشور زورگوی درحال افول غربی خلاصه می‌شود. اگر جمهوری اسلامی با آنها رابطه نداشته باشد گویا با هیچ کشوری رابطه نداشته است!

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn