تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 7:34
11 بازدید
کد خبر : 297218

آن از قلعه‌نویی، بعد مظلومی و حالا هم…/ استقلال مدیر می‌خواهد نه منشی!

آن از قلعه‌نویی، بعد مظلومی و حالا هم…/ استقلال مدیر می‌خواهد نه منشی!

استقلال تابستان سال ۹۵ و در هفته‌های آغازین شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اصلا خوب نتیجه نمی‌گرفت و همان زمان هم گروهی از هواداران این تیم در ورزشگاه نام فرهاد مجیدی را صدا می‌زدند. در همان مقطع علی فتح‌الله‌زاده در مصاحبه‌ای اختصاصی با آفتاب نو قاطعانه مدعی شد باید حتما از علیرضا منصوریان حمایت شود.

استقلال تابستان سال ۹۵ و در هفته‌های آغازین شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اصلا خوب نتیجه نمی‌گرفت و همان زمان هم گروهی از هواداران این تیم در ورزشگاه نام فرهاد مجیدی را صدا می‌زدند. در همان مقطع علی فتح‌الله‌زاده در مصاحبه‌ای اختصاصی با آفتاب نو قاطعانه مدعی شد باید حتما از علیرضا منصوریان حمایت شود. فتح‌الله‌زاده در توجیه این ادعا گفت: به هیچ عنوان نباید تصمیم احساسی گرفته شود و نباید سرمایه‌ای مثل علیرضا منصوریان را بسوزانیم. با امیر قلعه‌نویی خوب برخورد نشد، بر سر مظلومی آن بلاها آمد و حالا هم نوبت منصوریان است. به نظرم حداقل باید تا نیم‌فصل از علیرضا حمایت کرد.

مدیرعامل اسبق استقلال ادامه داد: در مورد شعارها داخل استادیوم و صدا زدن نام فرهاد مجیدی هم باید بگویم فرهاد عاقل است. او دنبال یادگیری روش‌های علمی مربیگری رفته و تا وقتی درسش را تمام کند، ۲ سال طول می‌کشد. مجیدی باید به استادیوم بیاید و حمایت خود را از سرمربی استقلال اعلام کند. خیلی بد است که از هفته سوم بحث تعویض سرمربی مطرح شود.

آفتاب نو‌گردی| فتح‌الله‌زاده: آن از قلعه‌نویی، بعد مظلومی و حالا هم.../ استقلال مدیر می‌خواهد نه منشی!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn