تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 15:37
20 بازدید
کد خبر : 297671

آذری سرمربی تیم ملی مینی فوتبال امارات انتخاب شد

آذری سرمربی تیم ملی مینی فوتبال امارات انتخاب شد

به گزارش “ورزش سه”، سیامک آذری مربی که در لیگ امارات کار را دنبال کرده و سابقه دستیاری در تیم‌های فوتسال الشارجه، الوصل، الاهلی را نیز در کارنامه دارد و پیش از این نیز به‌عنوان سرمربی تیم مینی فوتبال مکتب ولیعهد دبی حضور داشته و موفق به کسب عناوین در این رده شده، اکنون به

به گزارش “ورزش سه”، سیامک آذری مربی که در لیگ امارات کار را دنبال کرده و سابقه دستیاری در تیم‌های فوتسال الشارجه، الوصل، الاهلی را نیز در کارنامه دارد و پیش از این نیز به‌عنوان سرمربی تیم مینی فوتبال مکتب ولیعهد دبی حضور داشته و موفق به کسب عناوین در این رده شده، اکنون به عنوان سرمربی تیم مینی فوتبال امارات انتخاب شده است.

2075696

آذری به دعوت فدراسیون امارات در مسابقات مینی فوتبال کشورهای عربی سرمربیگری تیم ملی امارات را بر عهده خواهد داشت. این مسابقات از تاریخ یکم تا چهارم سپتامبر با حضور هشت تیم عمان، عراق، کویت، مصر، قطر، یمن، عربستان سعودی و امارات در شهر سلاله عمان برگزار خواهد شد و باید دید مربی ایرانی تیم اماراتی‌ها چه عملکردی به جا خواهد گذاشت.

سیامک آذری سابقه همکاری با دیگو مارادونا فقید در امارات را نیز در کارنامه دارد و در زمان حضور اسطوره آرژانتینی در این باشگاه حضور داشت.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn