تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 16:39
13 بازدید
کد خبر : 297737

چرا پرونده سقوط عادی بالگرد شهید رئیسی را مختومه نمی‎ کنید؟

چرا پرونده سقوط عادی بالگرد شهید رئیسی را مختومه نمی‎ کنید؟

پرونده شهادت شهیدان رجایی و باهنر: با گذشت ۴۳ سال از این واقعه هنوز در باره این موضوع حرف می‌زنیم . همین دو سه شب پیش، تلویزیون پرونده‌اش را مفتوح کرد . مهاجری در یادداشتی از باز ماندن برخی پرونده های مهم در کشور از جمله سقوط بالگرد رئیس جمهوری سابق یا سقوط هواپیمای اوکراینی

پرونده شهادت شهیدان رجایی و باهنر: با گذشت ۴۳ سال از این واقعه هنوز در باره این موضوع حرف می‌زنیم . همین دو سه شب پیش، تلویزیون پرونده‌اش را مفتوح کرد .

مهاجری در یادداشتی از باز ماندن برخی پرونده های مهم در کشور از جمله سقوط بالگرد رئیس جمهوری سابق یا سقوط هواپیمای اوکراینی انتقاد کرد.محمد مهاجری: چرا پرونده سقوط عادی بالگرد شهید رئیسی را مختومه نمی‎ کنید؟
 

به گزارش خبرآنلاین، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در یادداشتی تلگرامی نوشت:

 

مقامات اف‌بی‌آی رسما اعلام کردند ترور ترامپ نتیجه‌ی یک تصمیم شخصی و بدون عامل خارجی بوده. آنها می‌گویند فردی که برای ترور دونالد ترامپ تلاش کرده بود به تنهایی عمل کرد و هیچ نشانه‌ای از مداخله خارجی در آن وجود ندارد. 

 
اطلاعیه FBIنمونه ای است از حرفه ای‌گری یک نهاد که نشان‌دهنده استقلال نهادی، عدم سوگیری، شفافیت، داوری منصفانه و  کار کارشناسی و … است. پرونده‌ای به این اهمیت، ظرف مدت کوتاهی بسته می شود و افکار عمومی از  جنگ اعصاب هر روزه بر سر این پرونده نجات می یابد.

مقامات امریکا نمی توانستند بازی در بیاورند  و آن را  به ایران یا یک کشور و ملت مسلمان بچسبانند؟

 
اگر این اتفاق در کشور ما افتاده بود، استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل و کومله و منافقین و عناصر خودفروخته داخلی و  مثلا چند خبرنگار رسانه های داخلی را با هم قاطی نمیکردیم و یک آش شله قلمکار نمی‌پختیم تا ملت، نوش جان کنند و کیف‌شان کوک شود؟  اسمش را هم می‌گذاشتیم کشف بزرگ ناشی از عملیات  محیرالعقول و پیچیده و کلی خودتعریفی از اقتدار و عظمت نهادهای امنیتی  و ….الی آخر.
 

مقایسه کنید این پرونده را با پرونده هایی که در کشور ما باز شده و بعضی از انها بعد از ماه ها و سال ها هنوز مختومه نشده و گاه‌وبیگاه تحلیلگران و شبه تحلیلگران پیرامون آنها افاضه می کنند.

 
به عنوان مثال:
 
*سقوط  بالگرد شهید رئیسی: نتیجه بررسی‌های فنی و دقیق چندگروه تخصصی و کارشناسی نشان می دهد هیچ شواهدی مبنی بر خرابکاری، حمله، توطئه و امثال آن در این سانحه وجود ندارد و تنها دلیل سقوط، خطای انسانی بوده است. با این حال ختم پرونده اعلام نمی‌شود و فضا برای شایعه افکنی مهیا باقی می‌ماند. نباید مصالح ملی را برای ملاحظه حال فلان خانم یا بهمان آقا نادیده گرفت. قال قضیه را بکنید و خلاص.

 
*پرونده شهادت شهیدان رجایی و باهنر: با گذشت ۴۳ سال از این واقعه هنوز در باره این موضوع حرف می‌زنیم . همین دو سه شب پیش، تلویزیون پرونده‌اش را مفتوح کرد .
 

*قتل های زنجیره ای با قدمت ۲۵سال
 

*فتنه ۸۸ که یکی از متهمان اصلی‌اش راست‌راست راه می رود و هر روز به بهانه ای به ریش مملکت می خندد.
 

*سقوط هواپیمای اوکراینی درسال ۱۳۹۸
 

*ناآرامی‌ها در سالهای ۱۳۹۶و ۱۳۹۸و ۱۴۰۱ 
 

*ماجرای تخلف ملکی مربوط به حوزه علمیه حجت الاسلام صدیقی

 

این سیاهه حتما  با آنچه شما در خاطر دارید، طولانی تر خواهد شد. ایام پرونده های ناتمام،مستدام!

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn