تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1403 - 1:46
12 بازدید
کد خبر : 298227

احیاء موفق کودک ۱۱ ساله بدنبال برق گرفتگی

احیاء موفق کودک ۱۱ ساله بدنبال برق گرفتگی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، توحید جوادی مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌غربی در این خصوص گفت: در ساعت ۱۴:۱۶ روز یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ یک مورد ایست قلبی کودک ۱۱ ساله در منطقه کوی لاله ارومیه به مرکز پیام اورژانس‌ گزارش شد. جوادی افزود: کارشناس تریاژ تلفنی مرکز پیام ضمن

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، توحید جوادی مدیر روابط عمومی اورژانس آذربایجان‌غربی در این خصوص گفت: در ساعت ۱۴:۱۶ روز یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ یک مورد ایست قلبی کودک ۱۱ ساله در منطقه کوی لاله ارومیه به مرکز پیام اورژانس‌ گزارش شد.

جوادی افزود: کارشناس تریاژ تلفنی مرکز پیام ضمن راهنمایی تماس گیرنده برای آغاز احیاء قلبی ریوی سریعا نزدیکترین تیم اورژانس را به محل فوریت اعزام کرد.

وی ادامه داد: کارشناسان اورژانس به محض رسیدن بر بالین کودک، عملیات پیشرفته احیاء قلبی ریوی را آغاز کردند و با لطف و عنایت خداوند و تلاش تکنیسین ها با انجام تنفس مصنوعی و اعمال شوک الکتریکی در دو مرحله، این کودک ۱۱ ساله به زندگی بازگشت.

جوادی یادآور شد: این کودک که به بیمارستان سیدالشهدا منتقل شده بود پس از تثبیت وضعیت بالینی و مراقبتهای پس از احیا، به بیمارستان تخصصی اطفال مطهری منتقل شده و هم‌اکنون تحت مراقبت ‌های ویژه قرار دارد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn