تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1403 - 5:24
16 بازدید
کد خبر : 298361

واکنش همیلتون به جایگزینی با آنتولی ۱۸ ساله

واکنش همیلتون به جایگزینی با آنتولی ۱۸ ساله

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی مرسدس بنز پس از تأیید رسمی قرارداد این تیم با کیمی آنتونلی، ایتالیایی ۱۸ ساله که در فصل ۲۰۲۵ جایگزین لوئیس خواهد شد، گفت: مدت‌هاست که این موضوع را می‌دانم اما تا زمان اعلام رسمی این خبر به نظر می‌رسید که غیرواقعی باشد.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی مرسدس بنز پس از تأیید رسمی قرارداد این تیم با کیمی آنتونلی، ایتالیایی ۱۸ ساله که در فصل ۲۰۲۵ جایگزین لوئیس خواهد شد، گفت: مدت‌هاست که این موضوع را می‌دانم اما تا زمان اعلام رسمی این خبر به نظر می‌رسید که غیرواقعی باشد.

قهرمان هفت دوره فرمول یک که فصل آینده برای تیم فراری ایتالیا در فرمول یک مسابقه خواهد داد، در ادامه اظهار داشت: من برای مدت طولانی این جایگاه را در تیم مرسدس حفظ کرده‌ام. برای کیمی و تیم مرسدس خیلی خوشحالم. می‌دانم که کیمی کار بزرگی انجام خواهد داد. او راننده بزرگی است و خانواده خوبی دارد. کیمی بسیار با استعداد است و موفق خواهد شد.

سرویس رسانه‌ای مرسدس بنز پیش از این اعلام کرد که آندره‌آ کیمی آنتونلی در فصل ۲۰۲۵ راننده این تیم در فرمول یک خواهد شد. قبل از شروع فصل ۲۰۲۴ اعلام شد که لوئیس همیلتون در سال ۲۰۲۵ به جای کارلوس ساینس اسپانیایی که آخرین فصل حضورش را در فراری سپری می‌کند به این تیم خواهد پیوست.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn