تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1403 - 13:08
16 بازدید
کد خبر : 298687

پرواز ملی‌پوشان ایران از تهران(عکس)

پرواز ملی‌پوشان ایران از تهران(عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ایران پس از انجام سه جلسه ریکاوری و تمرین طی دو روز اخیر مرکز ملی فوتبال، برای انجام ادامه تمرینات و مسابقه مقدماتی جام جهانی مقابل قرقیزستان، تهران را به مقصد اصفهان ترک کرد. کاروان تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۲:۴۵ امروز با پرواز اختصاصی هواپیمایی وارش، تهران به

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی ایران پس از انجام سه جلسه ریکاوری و تمرین طی دو روز اخیر مرکز ملی فوتبال، برای انجام ادامه تمرینات و مسابقه مقدماتی جام جهانی مقابل قرقیزستان، تهران را به مقصد اصفهان ترک کرد.

کاروان تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۲:۴۵ امروز با پرواز اختصاصی هواپیمایی وارش، تهران به را مقصد اصفهان ترک کرد‌ تا آماده جدال حساس مقابل قرقیزستان شود.

2076043

ملی پوشان فوتبال ایران پس از پرواز به اصفهان و استراحت کوتاه مدت در این شهر، قرار است از ساعت ۱۷ امروز دوشنبه یک جلسه تمرینی در مجموعه ورزشی ملت برگزار کنند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی به مدت سه روز در اصفهان تمرین می‌کنند و از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنج‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل قرقیزستان قرار می‌گیرند تا نخستین دیدار در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی را برگزار کنند.

2076044

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn