تاریخ انتشار : دوشنبه 12 شهریور 1403 - 17:18
31 بازدید
کد خبر : 298920

رانندگی ۱۰۰ هزار کیلومتری همیلتون در فرمول یک

رانندگی ۱۰۰ هزار کیلومتری همیلتون در فرمول یک

به گزارش روزپلاس، با پایان یافتن مرحله شانزدهم فرمول یک در پیست مونتزای ایتالیا که پیروزی شارل لکلرک، راننده تیم فراری را به دنبال داشت، رکورد جدیدی برای لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی مرسدس بنز به ثبت رسید. لوئیس همیلتون راننده ۳۹ ساله پس از گرندپری ایتالیا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار کیلومتر را در مسابقات

رانندگی ۱۰۰ هزار کیلومتری همیلتون در فرمول یک

به گزارش روزپلاس، با پایان یافتن مرحله شانزدهم فرمول یک در پیست مونتزای ایتالیا که پیروزی شارل لکلرک، راننده تیم فراری را به دنبال داشت، رکورد جدیدی برای لوئیس همیلتون، راننده انگلیسی مرسدس بنز به ثبت رسید.

لوئیس همیلتون راننده ۳۹ ساله پس از گرندپری ایتالیا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار کیلومتر را در مسابقات فرمول یک طی کرده است. در حال حاضر، قهرمان هفت دوره فرمول یک تجربه ۱۰۰ هزار و ۱۸ کیلومتر مسابقه را در گرندپری‌ها دارد و در این شاخص فقط یک راننده با تجربه دیگر از اسپانیا از او پیشی گرفته است. هم‌تیمی پیشین لوئیس همیلتون در مک لارن یعنی فرناندو آلونسوی ۴۳ ساله، قهرمان دو دوره فرمول  یک ۱۰۷ هزار و ۸۶ کیلومتر را در این مسابقات طی کرده است.

لوئیس همیلتون که برای مرسدس بنز رانندگی می‌کند، در ۳۴۷ گرندپری فرمول یک شرکت کرد و ۱۰۵ بار برنده شد. لوئیس همیلتون فصل آینده برای تیم ایتالیایی فراری مسابقه خواهد داد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn