تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1403 - 8:37
17 بازدید
کد خبر : 299540

خدمت رسانی شبانه‌روزی دانش آموزان امام رضایی به زائران پیاده جاده فریمان

خدمت رسانی شبانه‌روزی دانش آموزان امام رضایی به زائران پیاده جاده فریمان

جامعه ورزشی آفتاب نو: در کنار دیگر مدارس امام رضا(ع)، دانش آموزان دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) واحد۱۴ روزانه میزبان ۲ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده امام هشتم در موکب آستان قدس رضوی در مسیر فریمان به شهر مشهد هستند و پیش‌بینی می‌شود در مدت چهار شبانه‌روز، به ۱۰ هزار زائر خدمت‌رسانی کنند.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

خدمت رسانی شبانه‌روزی دانش آموزان امام رضایی به زائران پیاده جاده فریمان

در کنار دیگر مدارس امام رضا(ع)، دانش آموزان دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) واحد۱۴ روزانه میزبان ۲ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده امام هشتم در موکب آستان قدس رضوی در مسیر فریمان به شهر مشهد هستند و پیش‌بینی می‌شود در مدت چهار شبانه‌روز، به ۱۰ هزار زائر خدمت‌رسانی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، حجت اسعدی مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی امام رضا(ع) واحد۱۴ در گفت‌وگو با آستان نیوز به جزئیاتی از نحوه خدمت‌رسانی به زائران پیاده اشاره کرد و گفت: در مجموع ۱۵۰ دانش آموز دبیرستان، به صورت نوبتی در فعالیت‌های متنوع موکب فریمان اعم از پذیرایی با نوشیدنی‌های سرد و گرم، با نمک و نبات، آب خنک، سه وعده‌ غذایی صبحانه و ناهار و شام، خدمات امدادی و بهداشتی و… در حال خدمت‌رسانی به خیل زائران پیاده در مسیر فریمان به مشهدالرضا(ع) هستند.  
وی اضافه کرد: این موکب به مدت چهار شبانه‌روز تا شب شهادت حضرت رضا(ع) فعال است و در هر شبانه‌روز از حدود دو هزار و ۵۰۰ زائر گذری مسیر فریمان به مشهدالرضا(ع) پذیرایی می‌کنیم. 
علاوه بر این، هر شب میزبان حدود ۳۰۰ زائر پیاده جهت استراحت شبانه در مسجد محل هستیم که در کنار پذیرایی، خدمات فرهنگی نظیر سخنرانی مذهبی، مرثیه‌سرایی و اقامه نماز جماعت به مهمانان علی بن موسی الرضا(ع) ارائه می‌شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn