تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1403 - 9:40
25 بازدید
کد خبر : 299589

پاسخ منفی باشگاه رئال مادرید به درخواست آنچلوتی! | اخبار ورزشی

پاسخ منفی باشگاه رئال مادرید به درخواست آنچلوتی! | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و توانست عنوان قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، اما رئال در فصل جاری شروع خوبی نداشته و در چهار بازی خود هشت امتیاز کسب کرده است

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و توانست عنوان قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، اما رئال در فصل جاری شروع خوبی نداشته و در چهار بازی خود هشت امتیاز کسب کرده است تا انتقاد‌هایی از تیم آنچلوتی پدید آید.

به نوشته اتلتیک، ماریو کورتگانا، خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید، از رد درخواست آنچلوتی توسط سران باشگاه رئال خبر داد. او مدعی شده است «آنچلوتی از سران باشگاه رئال مادرید درخواست کرد که یک مربی جدید را به کادر فنی او اضافه کنند، اما این درخواست با مخالفت باشگاه مواجه شد. باشگاه رئال مادرید به آنچلوتی پیشنهاد داد تا یک نفر از باشگاه رئال را به کادرش اضافه کند.»

آنچلوتی تا سال ۲۰۲۶ با رئال مادرید قرارداد دارد و بعید به نظر می‌رسد که باشگاه به دنبال قطع همکاری با این سرمربی ایتالیایی باشد. البته ماندن او در رئال بستگی به کسب جام با این تیم دارد و بعید به نظر می‌رسد که رئال بدون جام فصل را به پایان برساند.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn