تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهریور 1403 - 15:29
19 بازدید
کد خبر : 299930

جهانبخش پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

جهانبخش پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد

به گزارش آفتاب نو، طی چند روز اخیر باز هم نام علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از گزینه های نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. آن هم در شرایطی که مدیربرنامه جهانبخش با بی توجهی به پیشنهاداتی از ترکیه و دینامومسکو، تاکید دارد علیرضا پیشنهادات زیادی از اروپا دارد و دو تیم از

به گزارش آفتاب نو، طی چند روز اخیر باز هم نام علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از گزینه های نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس مطرح شده است. آن هم در شرایطی که مدیربرنامه جهانبخش با بی توجهی به پیشنهاداتی از ترکیه و دینامومسکو، تاکید دارد علیرضا پیشنهادات زیادی از اروپا دارد و دو تیم از دو لیگ مطرح اروپا برای جذب او در رقابت هستند. از این رو همچنان بعید است حضور این بازیکن ملی پوش را در فوتبال ایران جدی گرفت. ضمن این که جهانبخش به تازگی در مصاحبه ای که با یک رسانه هلندی داشته صراحتا اعلام کرده حداقل دو تا سه سال دیگر قصد دارد تا به حضور در فوتبال اروپا ادامه دهد. او در همین مصاحبه اعلام کرد که تمایل دارد تا در یکی از لیگ‌های سری آ و یا بوندس لیگا بازی کند.

به تمام این ها باید اضافه کرد در همان مقطعی که جهانبخش و باشگاه فاینورد هلند قطع همکاری کردند، باشگاه پرسپولیس با او وارد مذاکره شد و جهانبخش نیز به مدیران پرسپولیس اعلام کرد هنوز تمایلی به حضور در فوتبال باشگاهی ایران نداشته و قصد دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد. از این رو جهانبخش یک بار پاسخ قطعی خود را به باشگاه پرسپولیس برای انتقال به این باشگاه داده و طبیعی است که از لیست گزینه های باشگاه خارج شده باشد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn