تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1403 - 2:52
14 بازدید
کد خبر : 300538

حضور نکیسا و ساکت در تمرین تیم ملی فوتبال

حضور نکیسا و ساکت در تمرین تیم ملی فوتبال

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تمرین رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۹ امشب (سه‌شنبه) در زمین اصلی ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد. * تمامی بازیکنان دعوت شده به اردو در این تمرین حضور داشتند. همچنین محمدرضا ساکت عضو هیئت رئیسه فدراسیون، علی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تمرین رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۹ امشب (سه‌شنبه) در زمین اصلی ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد.

* تمامی بازیکنان دعوت شده به اردو در این تمرین حضور داشتند. همچنین محمدرضا ساکت عضو هیئت رئیسه فدراسیون، علی طاهری رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، کوهی مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن و نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در تمرین حاضر شدند.

* پیش از شروع تمرین، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی در جمع بازیکنان از زحمات مسئولان باشگاه ذوب‌آهن و استان اصفهان تشکر کرد.

* بازیکنان در ابتدای تمرین به بدنسازی پرداختند که قلعه‌نویی نظارت ویژه‌ای بر عملکرد بازیکنانش داشت. پس از آن ملی‌پوشان به انجام کارهای تاکتیکی مشغول شدند.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه، اولین بازی خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را مقابل قرقیزستان برگزار می‌کند.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn