تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1403 - 6:55
16 بازدید
کد خبر : 300663

حضور پزشکیان در مسیر و میان زائران امام رضا (ع)

حضور پزشکیان در مسیر و میان زائران امام رضا (ع)

دکتر مسعود پزشکیان که صبح امروز سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ به مشهدالرضا سفر کرده است، در اولین بخش از برنامه‌های این سفر در میان زائرانی که برای حضور در آیین‌های سوگواری سالروز شهادت امام رئوف، با پای پیاده در مسیر نیشابور به مشهد، عازم حرم مطهر رضوی بودند، حضور یافت. رئیس جمهور ضمن دیدار و

حضور پزشکیان در مسیر و میان زائران امام رضا (ع)

دکتر مسعود پزشکیان که صبح امروز سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ به مشهدالرضا سفر کرده است، در اولین بخش از برنامه‌های این سفر در میان زائرانی که برای حضور در آیین‌های سوگواری سالروز شهادت امام رئوف، با پای پیاده در مسیر نیشابور به مشهد، عازم حرم مطهر رضوی بودند، حضور یافت.

رئیس جمهور ضمن دیدار و گفتگو با زائران، در بخشی از مسیر نیز با ایشان همراهی کرد و در این مسیر از روند خدمات‌رسانی به زائران بازدید کرد و با موکب داران به گفت و گو نشست.

رییس جمهور در این بازدید در میان خیل عظیم زائران پیاده قرار گرفت و پس از گفت و گو و طی مسافتی با آن‌ها راهی مشهد شد.

پزشکیان در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مورد استقبال رسمی استاندار و مسوولان محلی خراسان رضوی قرار گرفت و قرار است به زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) مشرف شود.

در این سفر محمدجواد ظریف، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه وی را همراهی می کنند.

لازم به ذکر است، این نخستین سفر پزشکیان به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران است. حضور در جمع عزاداران امام رضا (ع) و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور به مشهد مقدس است.

ایرنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn