تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 شهریور 1403 - 9:04
18 بازدید
کد خبر : 300737

صعود تیافو و فریتز به نیمه نهایی اوپن آمریکا

صعود تیافو و فریتز به نیمه نهایی اوپن آمریکا

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، بامداد امروز (چهارشنبه) دو بازی مرحله یک‌چهارم نهایی گرنداسلم آمریکا برگزار شد و و دو تنیسور این کشور با شکست حریفان یونانی و بلغاری باید در نیمه‌نهایی به مصاف هم بروند. تیلور فریتز، تنیسور آمریکایی شماره ۱۲ جهان در نخستین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی اوپن آمریکا الکساندر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بامداد امروز (چهارشنبه) دو بازی مرحله یک‌چهارم نهایی گرنداسلم آمریکا برگزار شد و و دو تنیسور این کشور با شکست حریفان یونانی و بلغاری باید در نیمه‌نهایی به مصاف هم بروند.

تیلور فریتز، تنیسور آمریکایی شماره ۱۲ جهان در نخستین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی اوپن آمریکا الکساندر زورف (نفر شماره ۴ جهان) را شکست داد. فرانسیس تیافو، دیگر تنیسور آمریکایی (شماره ۲۰ جهان) نیز گریگور دیمتروف بلغارستانی را از پیش‌رو برداشت و صعود کرد.

در دیگر دیدارهای این مرحله یانیک سینر، تنیسور ایتالیایی شماره یک جهان به مصاف دانیل مدودف روسی (شماره ۵ جهان) و جک دریپر انگلیسی (شماره ۲۵ جهان) با الکس دی میناور از استرالیا (شماره ۱۰ جهان) خواهند رفت.

گرنداسلم آمریکا ۲۰۲۴ تا ۱۸ شهریور ادامه دارد و مجموع جوایز انفرادی بخش مردان ۷۵ میلیون دلار است. مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی است که در فینال مسابقات سال گذشته دانیل مدودف از روسیه را شکست داد. جوکوویچ در دور سوم مسابقات امسال برابر حریف استرالیایی شکست خورد و حذف شد.

 

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn