تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1403 - 4:47
13 بازدید
کد خبر : 301664

رهن و اجاره خانه در نارمک چقدر بودجه می‌خواهد؟

رهن و اجاره خانه در نارمک چقدر بودجه می‌خواهد؟

نارمک یکی از مناطق شرقی شهر تهران است که در ضلع شمالی محله تهران نو و ضلع جنوبی و شرقی محله شمیران نو واقع شده و در مناطق ۴ و ۸ شهرداری تهران قرار گرفته است. این منطقه از لحاظ دسترسی به امکانات رفاهی، اجتماعی و درمانی در وضعیت مناسبی قرار دارد. محله نارمک یکی

نارمک یکی از مناطق شرقی شهر تهران است که در ضلع شمالی محله تهران نو و ضلع جنوبی و شرقی محله شمیران نو واقع شده و در مناطق ۴ و ۸ شهرداری تهران قرار گرفته است. این منطقه از لحاظ دسترسی به امکانات رفاهی، اجتماعی و درمانی در وضعیت مناسبی قرار دارد.

رهن و اجاره خانه در نارمک چقدر بودجه می‌خواهد؟


محله نارمک یکی از مناطق شرقی شهر تهران است که به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. منطقه ۸ شهرداری تهران در بخش جنوبی و منطقه ۴ شهرداری تهران در بخش شمالی آن واقع شده است. این محله در ضلع شمالی محله تهران نو و ضلع جنوبی و شرقی محله شمیران نو قرار دارد. همچنین محله نارمک دارای ۱۰۰ میدان است که ۱۳ میدان آن در قسمت شمالی و ۸۷ میدان آن در قسمت جنوبی این محله قرار گرفته‌اند.

بررسی آگهی‌های فروش مسکن در محله نارمک نشان می‌دهد که با بودجه حدود دو میلیارد تومان هم می‌توان در این منطقه آپارتمان خرید. برای مثال یک آپارتمان کوچک متراژ ۴۲ متری در محدوده گلشن که سال ساخت آن ۱۳۸۵ است، با قیمت دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آگهی شده است. آگهی یک آپارتمان ۴۳ متری ساخت ۱۳۹۶ نیز مربوط به منطقه اندیشه با قیمت دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درج شده است.

همچنین با بودجه سه تا ۶ میلیارد تومان، آپارتمان‌های مناسب‌تر با متراژ ۶۰ تا ۱۰۰ متر می‌توان پیدا کرد؛ به‌عنوان مثال یک آپارتمان ۱۰۰ متری سه خوابه، ساخت سال ۱۳۸۴ در منطقه ثانی که کلنگی محسوب می‌شود، با قیمت پنج میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بیشترین قیمت خانه نیز متعلق به یک آپارتمان چهارخوابه ساخت ۱۴۰۳ با متراژ ۲۲۰ متر در منطقه چمن غربی است که با قیمت ۴۵ میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

نارمک





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn