تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1403 - 5:12
35 بازدید
کد خبر : 301675

واکنش فدراسیون تکواندو به اتمام قرارداد افلاکی و مداح

واکنش فدراسیون تکواندو به اتمام قرارداد افلاکی و مداح

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، قرارداد مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان و مجید افلاکی سرمربی تیم ملی به پایان رسدیه و حالا توپ در زمین فدراسیون تکواندو است تا در این خصوص تصمیم بگیرد. در همین راستا اصغر رحیمی دبیر فدراسیون تکواندو به خبرنگار برنا گفت: قرارداد هر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، قرارداد مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان و مجید افلاکی سرمربی تیم ملی به پایان رسدیه و حالا توپ در زمین فدراسیون تکواندو است تا در این خصوص تصمیم بگیرد.

در همین راستا اصغر رحیمی دبیر فدراسیون تکواندو به خبرنگار برنا گفت: قرارداد هر دو مربی به اتمام رسیده، اما چون بعد از المپیک زمان زیادی نداشتیم و هادی ساعی فورا برای پارا راهی پاریس شد، هنوز جلسه خاصی در این خصوص برگزار نکردیم.

وی افزود: هر دو مربی بسیار توانمند و قابل احترام هستند. قطعا روی این موضوع فکر می‌کنیم و بعد از مطرح شدن موضوع در کمیته فنی، درباره قرارداد جدید با مداح و افلاکی صحبت خواهد شد.

مدیرتیم‌های ملی تکواندو درباره اینکه چرا فدراسیون در این زمینه عجله‌ای ندارد، گفت: یک نامه از کمیته المپیک آمد که بازی‌های داخل سالن کنسل شده و ما عملا تا پایان سال مسابقه خاصی را در پیش نداریم. با این حال قطعا با بازگشت هادی ساعی درباره شرایط قرارداد مداح و افلاکی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn