تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1403 - 21:53
18 بازدید
کد خبر : 302474

قیمت طلا امروز پنجشنبه ۱۵ شهریور + پیشنهادی برای خرید اقتصادی

قیمت طلا امروز پنجشنبه ۱۵ شهریور + پیشنهادی برای خرید اقتصادی

شایانیوز- قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ به ۳/۶۴۲/۱۰۰ میلیون تومان رسیده که نسبت به روز سه شنبه ۱۳ شهریور ماه ما به التفاوت ۱۰/۰۰۰ هزار تومانی به همراه داشته و یک قدم به عقب بازگشت، همچنین قیمت طلا ۲۴ عیار هم امروز ۴/۸۶۲/۰۰۰ میلیون تومان می باشد.  در طول

شایانیوز- قیمت طلا ۱۸ عیار امروز پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ به ۳/۶۴۲/۱۰۰ میلیون تومان رسیده که نسبت به روز سه شنبه ۱۳ شهریور ماه ما به التفاوت ۱۰/۰۰۰ هزار تومانی به همراه داشته و یک قدم به عقب بازگشت، همچنین قیمت طلا ۲۴ عیار هم امروز ۴/۸۶۲/۰۰۰ میلیون تومان می باشد. 

در طول زمان، سرمایه گذاری طلا به عنوان یکی از امن‌ترین روش‌های حفظ دارایی در ایران و جهان محسوب می‌شود. در ایران سرمایه گذاری در طلا به شکل‌های طلای آب‌شده، سکه، شمش، طلای شکسته و حتی به روش‌های خرید فیزیکی، خرید آنلاین، گواهی‌های سپرده و سرمایه‌گذاری در بازارهای جهانی انجام می‌شود.

پیشنهادی امروز برای خرید طلا 

پیشنهاد اول امروز دستنبد طلای پروانه رقصان است؛ این دستنبد با وزن ۰/۷۷ سوت و با بودجه ۳/۸۱۳/۰۰۰میلیون تومان قابل خریداری می باشد.

قیمت طلای خام این دستنبد ۲/۸۰۴/۴۱۷ میلیون تومان است و اجرت ساخت این محصول نیز کمی رو به بالا می باشد یعنی ۲۴ درصد اجرت ساخت که میشود مبلغی حدود ۶۷۳/۰۶۰ میلیون تومان همچنین سود طلا فروش از فروش این دستبند ۲۴۳/۴۲۳ هزار تومان است و مالیات پرداختنی خریدار هم ۹۱/۶۴۸ هزار تومان است.

این دستبند مناسب دختران و ظریف پسندان همچنین عاشقان پروانه است؛ البته به علت خوش قیمت بودن مناسب کادو دادن هم می باشد البته باید بدانید که پروانه نمادی از پروانه‌ها نماد آزادی و زیبایی هستند. این موجودات به خاطر ماهیتی که دارند، سمبل تغییر و نتایج مثبت نیز به‌ شمار می‌روند.

در برخی از باورهای عامیانه ، پروانه را تجسمی از دنیای دیگر، غیر از دنیای خاکی می‌دانند. آنها نمادی از روح، جاودانگی، تولد دوباره و همچنین سمبلی از توانایی تبدیل شدن هستند.این دستبند به علت ظرافت نیاز به مراقبت ویژه هم دارد. 

parvane

پیشنهاد دوم امروز نیز دستبند طلا شکوفه دیور می باشد، این دستبند نیز با وزن ۲ گرم و ۵۷۰ سوت و بودجه تقریبی ۱۳/۰۵۶/۰۰۰ میلیون تومان قابل خریداری است. قیمت طلای خام این محصول ۹/۳۶۰/۱۹۷ میلیون تومان میشود اجرت ساخت این دستبند زیبا ۲۷ درصد است که نسبت به کار قبلی ۳ درصد بیشتر به این محصول تعلق گرفته همچنین سود طلا فروش و مالیات نیز به ترتیب ۸۲۳/۱۲۲ هزار تومان (سود) و ۳۳۵/۹۳۷ هزار تومان (مالیات) است.

این دستبند نسب به پیشنهاد قبلی کمی محکم تر می باشد و برای هدیه دادن این دستبند بهتر است بدانید شکوفه نمادی از زندگی و شکوفا شدن یا حتی زندگی دوباره است.

Untitled

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn