تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1403 - 23:12
11 بازدید
کد خبر : 302544

ما که مهندسی معکوس نباید بکنیم!

ما که مهندسی معکوس نباید بکنیم!

مهدی محمدنبی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل قرقیزستان در واکنش به شعار هواداران علیه امیر قلعه‌نویی گفت: با این حرف و حدیث‌ها هیچ گزندی به کادر فنی تیم ملی وارد نخواهد شد. فدراسیون‌ فوتبال احساسی تصمیم نمی‌گیرد. با توجه به سه امتیازی که امروز گرفتیم تیم باید برای بازی با امارات ریکاوری کند

مهدی محمدنبی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل قرقیزستان در واکنش به شعار هواداران علیه امیر قلعه‌نویی گفت: با این حرف و حدیث‌ها هیچ گزندی به کادر فنی تیم ملی وارد نخواهد شد. فدراسیون‌ فوتبال احساسی تصمیم نمی‌گیرد. با توجه به سه امتیازی که امروز گرفتیم تیم باید برای بازی با امارات ریکاوری کند و آماده شود. مباحث فنی را هم باید قلعه‌نویی توضیح دهد و من نمی‌توانم ورود کنم.

وی در مورد احتمال برگزاری بازی‌های آینده تیم ملی در ورزشگاه فولادشهر خاطر نشان کرد: در هر صورت ما منتظر آماده شدن ورزشگاه آزادی هستیم، چون به ما قول دادند که این ورزشگاه تا مهر برسد. گزینه اول و آخر ما فعلاً استادیوم آزادی است، باید ببینیم چه می‌شود.

بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: معذرت که بردیم و کلین‌شیت کردیم!/ این موضوع خیلی‌ها را ناراحت کرده/ قهرمان آسیا باخته و بزرگ‌ترین مربی دنیا با امباپه نتیجه نگرفته!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn