تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 شهریور 1403 - 23:19
16 بازدید
کد خبر : 302551

هیچ گزندی به قلعه‌نویی وارد نخواهد شد | اخبار ورزشی

هیچ گزندی به قلعه‌نویی وارد نخواهد شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: اولویت ما برای میزبانی بعدی ورزشگاه آزادی است؛ به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی نبی، نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان اظهار داشت: زمین ذوب‌آهن و باشگاه ذوب‌آهن در اختیار تیم ملی قرار گرفت که از آن‌ها تشکر می‌کنیم؛ در این فرصت کم قاعدتاً

جامعه ورزشی آفتاب نو:

اولویت ما برای میزبانی بعدی ورزشگاه آزادی است؛

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی نبی، نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان اظهار داشت: زمین ذوب‌آهن و باشگاه ذوب‌آهن در اختیار تیم ملی قرار گرفت که از آن‌ها تشکر می‌کنیم؛ در این فرصت کم قاعدتاً می‌خواستیم میزبانی در کشور دیگری نباشد و بهترین گزینه فولادشهر بود.

وی افزود: امروز شاهد نتایج دیگر تیم ها بودید، باید آستانه تحمل تماشاگران بالا باشد، ما از عملکرد قلعه‌نویی راضی هستیم و تا پایان ۲۰۲۶ با همکاری با او ادامه خواهیم داد.

نبی تصریح کرد: هیچ گزندی به قلعه‌نویی وارد نخواهد شد و احساسی برخورد نمی‌کنیم، سه امتیاز را کسب کردیم و در خصوص مسائل فنی، کادرفنی اظهارنظر خواهد کرد.

نایب‌رئیس فدراسیون گفت: به ما قول دادند ورزشگاه آزادی تا مهرماه آماده شود، اولویت ما بازی در ورزشگاه آزادی است و اگر این ورزشگاه آماده نشود در خصوص بازی در فولادشهر یا ورزشگاه دیگر تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید با مدیر تربیت بدنی قرارداد منعقد کنند، فدراسیون تا قرار داد نبندند نمی تواند به جای آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم، این دوباشگاه باید قرارداد منعقد کنند و یک نسخه به ما بدهند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn