تاریخ انتشار : جمعه 16 شهریور 1403 - 6:03
55 بازدید
کد خبر : 302811

نگاه خدا را در المپیک پاریس حس کردم/ همان آرین قبل هستم

نگاه خدا را در المپیک پاریس حس کردم/ همان آرین قبل هستم

جامعه ورزشی آفتاب نو: آرین سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره کسب مدال طلا در بازی‌های المپیک پاریس اظهار داشت: قهرمانی در بزرگترین رویداد ورزشی جهان کار ساده‌ای نیست و باید همه چیز دست به دست هم دهد تا یک نفر به مدال طلا برسد. خوشحالم توانستم به این مدال مهم دست

جامعه ورزشی آفتاب نو:

آرین سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره کسب مدال طلا در بازی‌های المپیک پاریس اظهار داشت: قهرمانی در بزرگترین رویداد ورزشی جهان کار ساده‌ای نیست و باید همه چیز دست به دست هم دهد تا یک نفر به مدال طلا برسد. خوشحالم توانستم به این مدال مهم دست پیدا کنم و از تمام کسانی که در این راه به من کمک کردند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

وی درباره اینکه سیاست فدراسیون این بود که فشاری روی ورزشکاران نباشد، گفت: المپیک به خودی خود استرس دارد، اما به هر حال از تجربه هادی ساعی و کادرفنی استفاده کردم. من سابقه حضور در قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی را داشتم و ورزشکار کم تجربه‌ای نبودم.

دارنده مدال طلای المپیک ادامه داد: میدانم مسئولیتم بعد از این مدال چند برابر شده اما وقتی یک نقر به عشق پرچم کشورش میجنگد، مطمئن باشید هیچ چیزی جلودارش نیست. تازه اول راه هستم و سخت تلاش می‌کنم تا پله پله پیش بروم تا موفقیت‌های بیشتری برای کشورم و رشته بزرگ تکواندو کسب کنم.

وی درباره بوسیدن دست پدرش روی آنتن زنده تصریح کرد: خیلی از مسائل درون خانوادگی است و مردم نمیدانند اما من در کودکی خیلی سختی کشیدم و پدر و مادرم برای من ایثار کردند. هیچوقت آن روز‌ها را فراموش نمی‌کنم و هیچ تفاوتی با آرین قبل از المپیک نکردم و همان جوان عاشق خانواده و وطنم هستم.

سلیمی ادامه داد: نگاه خدا را در خیلی از بازی‌هایم در المپیک حس کردم و میدانستم قهرمان می‌شوم. نمیدانم چطور وصف کنم اما مطمئن بودم هیچ حریفی نمی‌تواند مانع از قهرمانی من شود. از مسئولان فدراسیون، کادرفنی، خانواده ام و مردم ممنونم که من را حمایت کردند.

وی درباره اینکه او کریستیانو رونالدو تکواندو میدانند خاطرنشان کرد: قبلا در این خصوص توضیح داده‌ام که علاقه زیادی به CR7 دارم و او را بهترین فوتبالیست دنیا می‌دانم. تا جایی که وقت داشته باشم، بازی‌های رونالدو را دنبال می‌کنم و از سبک خوشحالی او هم خیلی خوشم می‌آید.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn