تاریخ انتشار : جمعه 16 شهریور 1403 - 14:30
31 بازدید
کد خبر : 303191

حضور آرون بوپندزا در پرسپولیس منتفی شد

حضور آرون بوپندزا در پرسپولیس منتفی شد

به گزارش آفتاب نو، آرون بوپندزا یکی از گزینه‌های نقل و انتقالایت باشگاه پرسپولیس بود که در این مدت باشگاه مذاکرات زیادی را با این بازیکن و ایجنت‌هایش انجام داد. مهاجم گابنی است که در سال ۲۰۱۶ با جدایی از لیگ کشور خود به بوردو پیوست تا یکی از انتقال‌های بزرگ فوتبال گابن را رقم

به گزارش آفتاب نو، آرون بوپندزا یکی از گزینه‌های نقل و انتقالایت باشگاه پرسپولیس بود که در این مدت باشگاه مذاکرات زیادی را با این بازیکن و ایجنت‌هایش انجام داد.

مهاجم گابنی است که در سال ۲۰۱۶ با جدایی از لیگ کشور خود به بوردو پیوست تا یکی از انتقال‌های بزرگ فوتبال گابن را رقم بزند. اوفصل گذشته در لیگ ام‌ال‌اس آمریکا حضور داشت و پیراهن سینسیناتی را بر تن کرد و هیمن موضوع باعث می‌شد تا با توجه فضای تبلیغاتی موجود چندان تمایلی برای حضور در ایران نداشته باشد. اما با این وجود مذاکرات بین طرفین برگزار شد و باشگاه پرسپولیس نیز رقم خوبی به این مهاجم پیشنهاد داد. اما جالب اینجاست که اینجنت این بازیکن در راستای مذاکره با باشگاه پرسپولیس با باشگاه الزمالک مصر نیز وارد مذاکره شد و به مدیران این باشگاه به نوعی گوشزد کرد که اگر تعلل کنند بوپندزا به پرسپولیس ملحق می‌شود. به معنای دیگر نام پرسپولیس حربه خوبی بود تا این بازیکن به درخواست‌های زیادش در الزمالک برسد. جالب این که بوپندزا همچنان از پرسپولیس وقت خواسته و شب گذشته در آخرین مذاکراتی که با باشگاه پرسپولیس داشت از مدیران پرسپولیس چند روز دیگر وقت خواست اما باشگاه پرسپولیس دیگر منتظر این بازیکن نخواهد ماند و مذاکراتش را با گزینه‌های دیگر خود آغاز کرده است.

در این میان خبرهایی نیز در مورد انتقال بوپندزا به باشگاه الزمالک و نهایی شدن این انتقال شنیده می‌شود که اگرچه هنوز رسمی نیست اما باید آن را قطعی تلقی کرد.
 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn