تاریخ انتشار : جمعه 16 شهریور 1403 - 14:59
10 بازدید
کد خبر : 303217

ترکیب تیم ملی ووشو برای مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شد | اخبار ورزشی

ترکیب تیم ملی ووشو برای مسابقات قهرمانی آسیا معرفی شد | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیکارهای ووشو قهرمانی آسیا از روز ۱۹ لغایت ۲۶ شهریورماه به میزبانی ماکائو برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان جهت حضوری پر قدرت در این پیکارها راهی این کشور می‎‌شود. بر همین اساس در بخش تالو مردان با ترکیب شاهین بنی طالبی، حسین قبله

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیکارهای ووشو قهرمانی آسیا از روز ۱۹ لغایت ۲۶ شهریورماه به میزبانی ماکائو برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان جهت حضوری پر قدرت در این پیکارها راهی این کشور می‎‌شود.

بر همین اساس در بخش تالو مردان با ترکیب شاهین بنی طالبی، حسین قبله نما، مصطفی حسن زاده، ابوالفضل قره بل هدایت فرشاد عربی و زهرا کیانی و هلیا اسدیان با هدایت محبوبه کریمی در این مسابقات به روی تابو فیلد می‌رود.

همچنین امیر حسین همتی در وزن ۶۰- کیلوگرم، رضا عبداللهی در وزن ۶۵- کیلوگرم، محمد فرهادی در وزن ۷۰ کیلوگرم، سیدسهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم، علی خورشیدی در وزن ۸۰- کیلوگرم، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمد نصیری در وزن ۹۰+ کیلوگرم با سرمربیگری علی شیرآقایی و مربیگری حبیب بهمنی و علیرضا رضایی منش در ساندای مردان، سوگند سینکائی در وزن ۵۲- کیلوگرم، صدیقه دریایی در وزن ۶۰- کیلوگرم، سهیلا منصوریان در وزن ۶۵- کیلوگرم، یاسمن باقرزاده در وزن ۷۰- کیلوگرم، و شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با هدایت الهه منصوریان در ساندای بانوان ترکیب تیم ملی در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

در حاشیه برگزاری این پیکارها مجمع عمومی و نشست هیأت رئیسه کنفدراسیون ووشو آسیا و همچنین جلسه کمیته بازاریابی و توسعه این کنفدراسیون با حضور امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو و مهدی علی نژاد نایب رئیس کنفدراسیون ووشو آسیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn